четвртак, 22. октобар 2015.

Strast

I ove noci prepustam se zovu prirode, kao sto krojim nezne pute
tu na tvojim mirisljavom jastuku i opet cu krenuti marsom,
nemih prstiju do tvoga vrata okruzivati tvoju bradu usijanim usnama,
jos svetlije od tvoje duse.
Skliznucu jezikom preko citavih grudi,
da se napojim svezih crvenila tu pored tvog velicanstvog srca
ukrasavati svilenim poljupcima tvoje cvrste bradavice,
koje su znale krasiti moj pogled, dok si ti uzdisala za mojim pokretima
pomalo grickati da osetis moju glad za tvojom zenstvenoscu.
Svojom strascu me neizvesno vodis, kao psa vodica
tu gde znaju leptirovi odigrati cudesan bal tako prodoran i jak
ti snovi pod uvojkom od tvoje crne kose, razaren jaucem za tobom.
Oblizujes svoje male usne, prepune prljavih misli upravo istocenu,
takvu jacinu u sebi prozimes uzimajuci svaki pedalj moje kose
ne ostavljajuci nikakvu prazninu.

Uhvatila si me mila bas u trenutku slasti,
darujes mi jos malo vise strasti,
ulazeci u moje hodnike prepune nagonske pozude
zavirujuci u svaki kutak mojih pora oduzimajuci sklapas svoj mir.
Osetih taj opojni miris tvoje uvale ta obala sto zapljuskuje
moje obilno plovilo, pridji blize mila da proverim sve supljine
svaki rub zidine da osetim na svom cistom jeziku
sve one divlje reci istrosene u mislima,
svaki tvoj uzdah, podari mi..
Ne opiri se, pridrzi me za kosu,
spusti me nezno u tvoje nemirne odaje
zauzimajuci svaki deo te velike praznine,
dok lagano ti milujem butine.
Opijen sa tvojih obala, prizeljkujes svesno moje strasne poljupce
obuhvacene trzajima tvojih uvala, naklonost tvojih pora uzbudjeno
cu natociti svoje usne preko tvojih, tek sad vidjenih bradavica
da uzivam jos u mednim slastima tvojim.

S uzivanjem, prepustamo se slatkim porivima strasti
pretocenih iz misli nasih, promuckano sa dosta zacina pozude
oblikovano u vecnoj vatri i uskladjen u neznim jutarnjim dodirima
presvucen obilnim velom pozrtvovanja, nekako mila,
sjedinjeni uzivamo u trenutku naseg ljubavnog nektara,
iskreno prepusteni nama samima.

Нема коментара: