понедељак, 8. август 2016.

Tvoj meda

Bas te cuva meda stari
odrpan na sve strane
podsiven u svom srcu
na nase stare dane.
Ne cuje se buka sa
strane,
samo melodija da ti
u srcu ostane.
Meda peva veciti bluz
u tvojim porama vecito
koraca i nad telom
ugreje svoju cud.
Nije meda teskog kova,
tu je moja dusa pod
plisanim grudima,
cuvam te u ovo vreme
da kada krene prva suza,
sklopi svoje sape i
utihne prvu zedj nad tvojim
grudima.
Ocas posla ti se okrenes u
snu, ocas posla meda skoci
i rasiri svoje sape nezne,
skoci u snove tvoje i nezno
prozbori.
Ja sam tvoj meda mali u srce
me lepo stavi,
bejah mali kad me uze i u
svoje okove me postavi, jer ja
sam tu da te pazim.
Nocas snivaj onog koga trebas
jer po danu brojis sate,
kad ce On da se vrate.
Nisam ja babaroga u tvome
slovu, ni u recima sto te
zovem.
Ja sam mali meda onaj
sto te slusa, kad i sama dusa
zaplace bez ogrtaca tvoga tela.
Mislis da ne slusam kad mi sapnes
te reci suzne,
ma kamoli ni kad dodje kuca, nece
biti ljubomoran do suza.

Нема коментара: