петак, 29. јануар 2016.

Nezni setac tvoga tela

Dotrcao sam do tvojih prelepih pora i obgrlio,
ko da su moje, nit zivahan, a kamoli bezosecajan,
samo malo da namirim svoje korake do tvojih tajni,
nikako besciljno uvek sa namerom da ti dopunim te
male pore sa sacem prepune emocija, natopljene sa
ljubavlju, kako kad sapletem se od tvoju zenstvenost.
Dopusti mi da krenem laganim koracima prstiju tu ispod
kolena, pomalo cu zastati da ti zagolicam tvoju veliku
mastu i nezno pritiskajuci tvoju poru, da ispusti jos
tvojih mirisa, da me opiju u prvom koraku neznog milovanja.
Uhvaticu mali zalet pri koracima onako pomanje kao poput
malog deteta sto ume da nacini prvi korak,
mekana je staza pod butinama tvojim iako tonem pod porama
osecam smaragdne kristalcice, osecam jos malo melodija tvojih.
Ne plasi se ovog malog ali plemenitog penjanja,
jednostavno pokusavam popeti se da dupence od brezuljka
drzim se za tvoju zenstvenost, znam sebicno od mene sto te
zadirkujem dok si tako raskolosno gola, ali eto.
Pozuricu u ovoj noci da laganim koracima prstiju docaram
snene uvlake neznog smotuljka koji mi konstantno prosipa
medne sace izlivene emocijama, pomalo prosipajuci strast
po obodima tvoje prelepih horizonta i opet nastojacu da ti
ususkam deo obrisa tvojih misli, pomislices, ti bezobrazni
setacu neznog dodira.
Osecam tvoje uzdahe, kako prekrivaju moje nezne korake
slutim na pozudu ali opet krenucu prema dolini gde znamo
odigrati visenamenski bal, pomalo zastati na rubovima usana.
Uh, jedva istrcas brazde tvojih pasnjaka, nekako bih ponovno
ucinio, tvoja ledja su vec odavno nezno umivena mojim korakom
ucinilo mi se, kroz poljupce da sam propustio manje delove tvoga
tela a opet vreme je ucinilo svoje da krenemo, bas tu gde smo stali.
Gusta kosa tvoja prepuna pramenova pod suncevom svetloscu opijena,
pomalo u neznanju docarana uvojkom pod prstom nesebicnog uvijanja
neznim jedrenjem pristiju lagano cu proci, poput ceslja, razbristiti
tvoje usamljene misli u nadi da se opiju pod mojim peharom sazvezdja.
Dozivas me pod uzdasima ceznje, neprekidno pokusavajuci dohvatiti
moje malene setace da ih umijes svojom mekocom usana, samo jos malo
neznih dodira, dok neznim sapatom uspavljujem tvoje nago telo.


 

Нема коментара: