четвртак, 14. јануар 2016.

Pijani san

Neka te neuznemiri, neobican sapat olovke moje,
pricali su ti moje spomenare, o snu, koji u meni
nocu seta.

Srce moje eksplodirace,
srce moje boji se,
na pijane godine
ne broji uzaludne mamurluke
i svakim danom broji
prazne flase te,
jer osecam se
na pijane noci zbog tebe.

Srce moje jauce,
sta cu ja bez tebe
ove moje pijane noci
sve su uzrok mojoj nesreci
i ove prazne flase
jer osecam se
na raspevane noci.

Srce moje luduje,
i ova noc je gresna ta
sto te ova flasa vodi
a ne tvoja oka dva
i vidis da sam se raspevao ja.

Srce moje lumpuje,
ovu noc teram u bezdan
i ovo jutro sto dolazi
i moje flase ce da odnese
nemirni setaci grada tvog
jer ja sam tuzan bez tebe.

Srce moje umorno,
oseca na tvoje plime
samo doziva tvoje ime
ja molim flase te
da te uzmu kada
moje su usne pijane
bez tebe.

Srce moje pospano,
legoh do tebe a ti
rece meni bez od mene
osecas se na pivo
i na stare uspomene
uzmi malo vece krigle
da ti izbijem to tvoje ime.

Srce moje otrovano,
dozivam ti bezuspesno ime
odjekuje po praznoj flasi
ja se cudim sto nije spas
u flasi iako ti nemas ime
ja te molim oprosti me.

Srce moje mladalocko,
u rat krenuce glatko
u svacijoj flasi pronacice
spas, kada ti ne mozes
doc i spasiti me od
pijanstva mog.

Нема коментара: