среда, 13. април 2016.

Tajne reci srca moga

Razlivam saputanje svoje unutar duse tvoje,
i pod otkucajima srca izlivam u more tvojih ociju.
Namirisano tihim povetarcem, otmeno ti prilazim,
sirinom dodira zastajkujem pod tvojim potokom poljupca
i kroz ljubav preslikavam tvoje snove.
Jer iz glasa koji odaziva sa tvojih grudi,
i neznih dodira sto prima i onom cvetu sto ranom zorom
peva o ponovnom budjenju svome.
Poput vetra nas sve cetiri strane sveta,
setna saputanja dok lagano kroz nezne reci svratim u tvoje
srce.

Moje ti reci pod zenstvenost navlace i poput neznog mastila
razlivena pod tihim sazvezdjem pora,
sa usana mojih svaku notu vlaznih uzdaha preslikavam u bezbroj
malih suncevih svetlosti.
Dok se ti umiljato oslanjas na boje melodije nasih zagrljaja
i vetar nasih ucestalih ceznji, sve vise vapi za onim istim
talasima nase dobrote, katkad zastane da nadoveze i prelije
moja slova i u pogledu tvome, trazi obale tvoje, tu gde tvoja
dusa sniva.
Teske su misli sto se nad nama roje, glas pameti prevari sto
pod nama razleze velicanstvenost nasu i umesto slova mojih,
pridji s dusom svojom da se moje bice nahrani tvojom lepotom.

Kad se razbudis u toku noci na trenutak saberi snove svoje,
pa te neispunjene zelje posalji u moje dlanove, da pod brazdom
mirisnoga pjeva u svakoj senci nasih dodira, ti na svakom delu
nasih obilnih dozivljaja svrati i sa svojim prisustvom osvoji.
Dok budes hodala uzastopno po mojim ledjima, nehotice se sapletes
od nezne ivice svojih prstiju, ti, jednom recju zastani i lezi
kraj usnulog srca moga.
Kroz zrelost nasih trenutaka, ponudi mi osmeh svoj i kad se pod
toplinu moje duse razlijes, onda ces pod mojim jezikom svaku tajnu
mojih reci pronaci.

Kad se zasitis mojih reci, ti se posluzi mojim usnama i neka ti
moja slast s jezika sva tvoja cula probude,
a svi oni nezni dodiri nek prostruje kroz obilje tvojih neispunjenih
zelja, i napoje se moje ljubavlju za tobom.
A kad nasa stara noc razbudi se ranom zorom, osetices blage dodire
sunceve dobrote i pod prstom nasih oblaka spusti deo svojih mastanja,
i pod krosnjom nasih neprekidnih zagrljaja pozeleces smirenost u nasem
sjajnom otkucaju, a zauzvrat ces osetiti sve moje tajne reci usamljene
duse.

Нема коментара: