петак, 15. април 2016.

Tvoj strah od ljubavi

Dovoljno smo se sreli na polju zada i kroz radosti nase
i silinom vrelog vetra, pored tvojih butina krecu i maze,
podseca me koliko je vredelo zlatno sunce sto izliva po
nama zlatnu reku nasih svilenih uzdaha, al ti si bila
preplanula sa nasim mirisima, pa ispod grudi sacinila nase
prozirne luke.
Sasvim smireno rasaznajem tvoje intimnosti i svu njenu
raskos i pritajeno zelim vrelinu njenih tokova,
podseca me na svo ono sunce sto te je okupalo posle kisa,
oseca se na tvojim grudima i dalje miris mojih vrelih usana.
Toliko zeljan tvojih neznih zagrljaja i u pogledu tvoga oka
ocaran ostajem za tvojom lepotom i secam se mednih uzdaha,
da mi se pricinjava kada te se setim, sva moja krv provri
ko da oduvek tebe snivam, tvoja razgolicenost namamljuje me.
Planinski brzaci tad u nama odjekuju o tim prolecnim momentima,
a ljubav ko ljubav sazreva u srcu, osecam je svaki tren nad
crvenilom tvojih usana, i ostadoh zedan, tvoje zakljucane ljubavi.
I sve one ptice sto odletese u beskraj nasih slutnji i sve one
krosnje sto smo umeli da zagrlimo nebo nad nama, kroz same
krosnje prelivali su se nase smele usne i u stvari doletela si sa
osmehom, osecam po nama setnije zagrljaje, kroz listove nasih
ucestalih ceznji.
Ne zelim po secanju da se setam tvojom vrelom strascu,
voleo bi sa visokih oblaka da srucim svoje vlazne usne i dodam
znacenje nasih ucestalih dodira, a ti tako drhtava slivaj se po
mojoj kozi i uz sledeci njen trzaj, razgrni nasu pozudu u bezbroj
delica, a ja cu te prekriti sanjivim snom za kojim se nadas.
Po tvom nagom telu moji tihi prste bude uspavanu strast,
a sve sto te trenutno golica to je nasa sva mastanja pod velom
svezih trenutaka, izaziva nas pogledom i kroz sanjive letne  noci
jos zestoko nada se uzurbanom njihanju tvojih cvrstih bradavica.
Nad mojim ravnicama ugnjezdis svoje nezne dodire, pocastis me s
prvim poljupcem tek razbudjenih talasa sto se pod slapovima
neprekidno odvijaju, pazljivo razvlacis pozudu preko svojih dlanova
i dodirom bradavice, ulivas prostrano strujanje vlaznih usana s
ukusom mente.
Pod talasom osmeha, setim se te studene noci, taj roj zvezda sto je
cudesnim plesom nagovestavalo nase ucestale zelje, sa vrhova tvojih
prstiju krenula si pod talasom nade da saleces moju umornu dusu.
Takva noc mlada, a bludna tek je nastojala da bude razbudjena i
ovlazili smo od suvih usana, dok nismo pazili na ulicne setace,
jedino na taj trenutak nas vecni, urezan u nasa secanja,
poput vrelih usana nakon ispijanja vina i pomalog zvocanja,
osetila si dusu kraj sebe i ostala zakljucana od straha da volis
jos jednom.

Нема коментара: