четвртак, 21. јул 2016.

Drhtis pod mojim dlanovima

Drhtis pod mojim dlanovima
i vedrinom svoga tela,
odleprsas pod krilima vile.
Okupana svojom dusom,
simpaticno prosetas
svojim pogledom i
neprestano me mamis
ljubavnim uzdasima
svojih slatkih poljubaca.

Dok se ranom zorom otvoris
poput onih pupoljaka ruze,
sto rasklonis svoje latice
i prepustis se mojim nezno
iskrenim zagrljajima oko
svoga srca,
tu kraj drugog otkucaja
zastani na sekund do dve,
kreni ponovnim talasima
svojih egzoticnih bokova.
Kreni prema mom telu u ritmu
samba plesova,
pokrenimo tu lavinu sazvezdja
sto nad nasim porama oduzimaju
vlastite tragove.

Ko da sam iz tvojih pokreta
izrastao,
toliko se trudis da me osencis
svojim crtama slova, dok jos
u svom srcu brines o meni,
dok jos svojom dusom rasklanjam
i sav onaj metez sto si ostavila,
jos se oseca ljubav sto oprasis.

U vrhu svojih nozica i pod
tihim glasom prilazis mi,
izlazis ispod mojih dlanova
dok jos nezno se uspinjes
preko moga tela.
Izazivno se prosetas svojim pogledom
preko mojih bulevara, moga tela,
i konstantno me obasipas
svojim ucestalim uzdasima.

Нема коментара: