петак, 16. септембар 2016.

Volim

Volim rascvetalu kosu tvoju
i svaku vlas sto zamirise
nasim sokakom koraka prstiju.

Volim one lagane dodire tvoje
sto krenu s vetrom,
kroz guste misli nose svoje
tihe reci.

Volim sto kroz svoje zagrljaje
raspustis se ko priroda po meni,
jasno nastojim da ti prisijem
svaku notu svoga glasa,
da kada se probudis osetis svaku
kapljicu usana mojih.

Volim kada zadjes s prstima preko
mojih ledja, i potrazis svaku
brazdu nasih zagrljaja,
iako ce krenuti prvo opadanje lisca
ja te cekam u prvim zrncima jutra.

Volim kada me poljubis ostanem
zatecen nad brzacima tvoga vlaznog
jezika, zatvori svoje oci cutanjem,
u trenu zaboravi na sve obaveze svoje
prodji svojim zivotom preko mojih
dodira, da, u trenu setis se ljubavi
nase sto lagano tinja ka usponu nasoj.

Volim sto ostanemo na poduhvatu nasih
snova, i sanjajmo neukrotivost nasih
pregleda, a dok uranjam u tvoju kosu
neznog secanja, oseticemo blagi dodir
ruku dok jos ostavljas na butinama mojim
sveze otiske svojih prstiju.

Volim kada se nastanim natopljenom telu
tvom, tiho se prosetam pogledima i prilozim
svako secanje na tebe, i kao Pegaz uzaris
me svojim strastvenim zagrljajima.

Volim kad se razlijes pozlacenom bojom i
prepunom casom vina osluskujes nasu postelju
vatreno pozudnu, prepusti se s verom u sebe,
a ja cu ti prici okupano s tobom.

Нема коментара: