понедељак, 9. јануар 2017.

Za tebe

Samoca se sneznim korakom nasukala u moje odaje,
odala je pocast starim ranama i krenula je
u nove pohode gde moja dusa sniva o tvojim dodirima,
oseca se onaj jak miris tek spremljenog jela
od narandzinih polja s ukusom svezih poljubaca.
A to nebo se obrusilo da odseda duzinom tvoga tela,
i narucuje kroz bdenja u vetrovom ehu
istocnih predela kraj tvojih puti.
Pod silnim dodirima nasih tela sve u nama traje
ko cedjeni sokovi narandzinih polja.
Prilegla je ova paucina od tisine, razbuktava neme
posmatrace i uspinje se osmehom tvoga lica kroz supljine
zagrljaja, jer dok sa sebe skidamo mirise tek sazrele ceznje
mesec se u nasim dubokim nocima uspavao, malim paznjama
prislonio svoje treptaje i kroz nasa srca, prosetao.
Nas obilazak nagovestava suncu dok izranja na beloj pucini,
iako je vec ranom jutarnjom zorom prevalio put po bljestavom
snegu, ostavljajuci tragove tih koraka u sakrivenim tvojim usnama.
Donosimo jos ove zemaljske lepote nad belim sneznim kristalima
i kroz zvezdane radosti predajemo ljubav, ko jagode sto se
slivaju niz tvoje usne, slivaju jos par kapi na tvoje telo
gde otkrivaju izvoriste sakrivene tvoje ljubavi.
Kroz sve one dremljive krosnje, upleteni, zaplicemo se od
veste topline nasih pogleda, nagi isprepleteni i tocimo
cvrkut vlastitih otkucaja i sa istoka nasih predja,
zudnja nas nadjacava, dok laganim stopama krece prva
lavina suzbijenih tela.
Dusa je vec unesena u predvorje narandzinih cvetova tvojih
polja, posejali smo bezbroj ukusnih ugriza po nasim oranicama
nase puti da usred velikih brazda, ta zima jenjava,
ponekim snegovima razlezu otapanje crvenih otisaka nasih usana.
Jos su dremljive te krosnje, i dalje nastojimo cvrkut nasih
poljubaca da okovima svezemo buduce narastaje nasih uzvrelih
dodira.
Kad upoznamo jutro, ti zaboravis sve o meni, ocaravajuce.
Tvoje oci su ocaravajuce. Zasto si toliko ljuta na mene?
Zasto me ne slusas? Zasto si posle mene.
Pitaj me s osmehom i ja cu odustati kad upoznamo jutro,
ti zaboravis sve o meni, to je ocaravajuce, te tvoje oci su
ocaravajuce kada upoznamo nasa jutra.

Нема коментара: