уторак, 2. фебруар 2016.

Budi moja tastatura

Budi moja tastatura..
po kojom najvise volim da dirkam.

Kroz sms nezni pusticu ti vibracione nadrazaje,
da kad zvonim osetis svaki otkucaj mojeg velikog srca.
Odma u sekundi zastane srce moje cim ugleda srce tvoje.
Od bilo koje recnog jezika u dvoje
sastavim melodiju usana samo za nas dvoje..
Pusti me pod kozu svoju,
tu me greje tvoja ljubav
dok ja nanizem slatke bisere od ljubavnih pruca..
nanizacu jos jednu granu
pa kada svane da vidis golemoga cuda..
izrasce ti mozda i krila nova..
Najlepse note reci mojih..
dacu ti kad sklopimo usne zajedno..
jer tada se broje minuti nasi..
po koji sat se zabroji,
samo jos novi dan prodje..
u skladnom mesecevom znaku,
tu gde stanes ja cu ti prici
kao senka tvoga andjela cuvara..

Kao andjeo cuvar stajacu u senci,
ispod mesecevog kamena pusticu vetric nek pirka,
samo malo u srce da te dirka
pusticu i sapat iz srca svoga da zalutamo oboje
do tvojih mirnih obala..
Ponudicu zori najlepse brojke vremenskog toka
posadicu prelepo cvece po svom horizontu
gde tvoja dusa spava, ubrajacu trenutke nezne,
zauvek posejan, isklijacu u najdraze.
Mesec ce i skoro svake noci parati nebo
u nadi da mene otkrije, da ugledas pesme velike duse
mozda ces ugledati coveka,
a mozda i pravog coveka
ali nikad neces spoznati moju dusu,
dok ne zavolis ono sto ti pise.
Pisem ti memoare duge,
stedljivo koracam kroz slovo
pomalo blesavo,
al opet nadjem stazu po kojom gacka moja dusa
ne plasi se sto skace,
uvek preskace u tvojim neznim dlanovima
pozuri..zastace.

Нема коментара: