петак, 12. фебруар 2016.

Prva mlada noc

Pocetak te mlade veceri, posustala si s prvim korakom
a opet si dostojanstveno leprsala poput vile pored svog
cuvara i iznova se budila uz prve sunceve poljupce.
Dok strujimo toplim naglaskom strasti, taj divlji
zagrljaj nas je podvezao u strune pod cebetom emocija
spustio je prve korake, poput vlaznog jezika koji
neumorno trazi veliko-vlazne uvale, naslutivsi da ce
biti zapljuskan tvojim najsladjim sokovima, podsticao
je sebe za jos, jos vise, prodornosti nestrpljivo
ocekujuci sablasne male utvare poput kapljica orgazma.
Veruj mi, svakim trenutkom se raduje, i na tvom licu
ostvaruje prodorne uzdahe koji su iole zatvoreni u nasu
sobicu maste, pod pokrivacem tamne noci i parajuci kroz
zidove pozudne maste oslanjajuci se samo na uzdahe poput
sirena koje pustaju uspavljujucu melodiju, uspavanke.
On nikad ne posustaje, nit se plasi, nema umora njegovom
obnazenoj kicanjstvu samo uz obilje strasti podmazuje
zidove tvojih pora, dok jos neumorno trazi pore tvoje
nekadasnjih livada, porosi po jos koji cvet, prozbori
po koju vlaznu rec i krene dalje u optrcavanje poput
vlaznih uzdaha pod tvojim vlazno-strasnim usnama.
Dok si njihala se pod cebetom neznosti, s prvim okretom
svoje zenstvenosti pruzala si mi nepregledne slike svoga
tela, tamna soba je postala svetlija sa prvim tvojim
uzdahom ispustajuci notu vilharmonije emotivnog zaceca.
Predivnom bojom si spustala svoje dragocene dodire po meni
i poljupcima me obasipala i u neznoj strasti vodila u nocne
dozivljaje, da se cak i zvezda padalica priblizila, otvorila
meseceve oci i ugledala beskrajnost nasih orgazma i zavrestka.
Plesom zene istovremeno me mamis i mazis pa cak i eho u meni
uzimas i sa prvim kapima znoja nadogradjujes svoje pohotne
korake, ko da neumorno trazis plodne oranice i sa jezikom se
vesto sluzis, poput prvih snegova sto znaju porositi s prvim
jutarnjim grimzivim suncem, i rastemo smirenom brzinom tek
novorodjene ljubavnih nota, nase tek zagrljenih dusa.
Pod zanosom tek nadoraslih zagrljaja osvanuli smo pod ognjistem
nezaboravnih trenutaka i pod mojim mislima naslanjas tek
probudjene dojke i ja ih predivne nemirno sluzim, ceznem
i naprosto uzmem pod svoje oltare prljavih strasti.
U nedogled poljupce vezes poput ogrlicu pod biserom tvojih
neznih reci nadovezujes i opkruzujes me nemirnim saptacima
nekadasnjih uzavrelih strasti, svaku vece ispruzenim dlanovima
proteces i znas da te gubim pod brzacima jutarnjeg budjenja.
A tek smo sve svoje prljave misli pobacali po parketu gde smo
umeli bosi da prodjemo do nasih iscekivanja i ponovnom smo se
nadali udarnih tacaka u samom predelu nasih najvecih uzvika
neznosti, a opet smo ispustali najlepsi zov ludo zaljubljenih.
Dok u tisini nase sobe, osecam otvaras se poput pupoljka u zoru
i po zidu nase sobe celim likom pleses a na meni tvoja zenstvenost
na celokupne trbusne plesove mirise, tad se i noc razlije poput
mastila i po nama ispise najlepse note iskrenog srca.
Naslonjen na otvoren prozor od tvojega bica virim pod malim
prozorcetom od tvoje duse, uspavljujem deo izvora tvojih pustam
svoje prste da umirim tek ponovno rodjene neke daleke ali
naizgled iste jacine boje satkane pod okriljem svoje iskrene duse.

Нема коментара: