петак, 26. фебруар 2016.

Daleka ljubavnice

Spustila si svoje obliznje bradavice pored mog stomaka
a onda, odnikud se spustila provala oblaka poljubaca i
nastojim da razuverim sebe, da ti i dalje mozes bez mojih
dodira.
Mesec se nakrivio ove veceri i odapnuo je sve nase trenutke
od nas ne trazi ni pocetak a ni kraj, samo ovaj trenutak
prepun strasti, pocepana odeca po podu, vrele usne se jos
osecaju na preljubu, a opet ne znam ti ni ime, a vec si
uzjahala bez premca.
Kako nase obrise prekrivas mesecinom i u ovoj noci, prekivas
se stidnim osmehom svoga bica, kapljice bludi setaju po nasoj
postelji, a ti i dalje urlas pod carsavom strasti, podamnom i
zelis da uprljas svoje smele prste nad mojom kozom, da preores
sve one njive, oranice, za kojom si se i ti sama uzdizala i
sama si vec iole skliznula jezikom do mojih prepona ulivajuci
vatrenu ceznju medju mojom muskoscu, a ti si i dalje strpljivo
uzimala svoje plodove rada, znala si, ka cemu tezis, znam te.
S prvim poljupcima ispod carsava osetili smo prve iskrice
tih bradavica, osecao se opojan miris, tek razbudjenih zelja,
a ti si i dalje leprsavo lezala pored mojeg bica, saptala
svojim ocima ka mojim grudima da me zelis i pokusati nagraditi
svojim vatrenim uzdisajima, cemu to, cemu sve, kada si vec iole
znala cemu sledimo, ljubavnice moja daleka.
Dok strujimo toplim naglaskom usana, bajaderice slatkih napona
grickajuci te tvoje usne, pozelih da te obgrlim rukama i prebacim
te u sedla, za kojim si vec mastala, ka svojim mestima i kroz
mastu izjahati sunceve pege, otici do ponora nasih zavrsetaka,
umela si vikati i kroz uzdahe prodorno i s osmehom dotaci nas
nemir u nama samima, a opet, bila si daleko od orgazma, da bila si.

Нема коментара: