петак, 12. фебруар 2016.

Zarezi i tacke

Naprosto mi se iscedilo mastilo moje
doslo je do greske kod rime upalo je
tvoje ime, kacim zareze i tacke, eto
ostadoh i bez zelja na dohvat mi je
jezika, pocnem razmisljati kako da
ti dohvatim i te rime i ta dunja
sa tvojih usana pocne liti kap
po kap.
Dodjose i straza neka, pocne me
voditi po uzitcima nasim, ja ne
znam kako da te vidim pa se slatko
skotrljam niz ledja, zaranjam u slatke
vene svoje pohotne poljupce i vinem
se visoko ko u jastreba kada cilja
al ni ja nisam neko, samo jedna,
jedina zaljubljena osoba.

Naprosto mi se iscedilo mastilo moje
doslo je do greske prilikom kucanja
izvrnu se tvoje ime, pisem i brisem
otisla je i gumica i kaze iz daleka
pa ti me draga zelis jos vise.
Cudim se i u problemu sam kako da ti
srocim rime, kada mi kroz moje misli
teces i bez jedra i bez slatkog vetra
znam kada dodjes, videces ti mene
kako prosipam svoje nezne krake
eto mene u prvake.
Sklopljen i nastanjen pod ocima tvojim
brojim dane, zovem se tvoj stidljivko
sto ti trebam da ti skinem sve one
zvezde s neba, bas one koje ti treba.
Brojim rime, pa ti dozivam ime, zovem
tebe al te ne vidim kroz zareze i tacke
mislim se u sebi, docices i ti meni
kroz jutarnje sene, pusticu sunceve note
kada te budem dozvao po imenu...

Нема коментара: