среда, 10. фебруар 2016.

Ta noc i tvoja dusa samnom

Ista noc, a presvucena belim nitima tvoje sjajno-bele duse
cak i odjeci njeni gasili su sva ona svetla u ulici, jedino
tvoja je bila najsjajnija od svih, umes da otkrijes pravog
mene, stidljivo si se smeskala, poput sunca sto neumorno
tone u suton ostavljajuci za sobom krvavo crveni trag
kao da saopsti svetu da iznova umire samo za nase oci.
Opet si imala rumene obrascice, prepune ceznje koja se
svlacila pod porama tvoje zenstvenosti, lagano ocrtavajuci
tvoje prelepo lice prepuno neznosti, prepun pehar zenstvenosti.
Osecam kako tvoje ruke pretrcavaju moje grudi, svaki tvoj
dodir upijam u sebe da se nahranim tvojom neznoscu, tvojim
usnama vlaznim, tom vlaznom jeziku koji neumorno trazi jos
plodnije pasnjake, samo za tebe draga moja, gladan sam tebe
i tvoje skrivene ljubavi koju cuvas samo za mene.
Izvrsno se uklapamo u plodne poljupce, pod vetrom sto
igra svoj ples, osetih tvoje ruke po sebi, taj rumeni osmeh
tvoju strast zamnom, taj izvor u meni, pruza se ka tebi.
Velikim okretima se spajamo u bezbrojne zagrljaje i rastemo
poput smirene brzine tek probudjenih latica, poput tvojih
ociju, sto znaju optrcavati ka mojim usnama i pomalo se
zasladiti medju vrhovima nasih zavrsetaka.
Ponovno smo krenuli sa lavinom poljubaca i uzdahe nanizemo
pod slatkim prstima, s jezikom se sluzimo svesno i upijamo
svaku boju nasih pozuda, a moja muskost kipi i neda mi mira.
Ludim i osecam tvoje mirise cvetnih uvala, osecam talas
po sebi kako zapljuskuje tvoja ruka nemirna, osecaj koji se
budi i dobro znam sta su sokovi koji se po tebi izlivaju
znam i osecam, pod tvrdim bradavicama, tvoje pore uzdisu
za mojim zeljama, osecam, zelja nas vuce, moramo stati
a opet, na meni tvoja zenstvenost potajno budi djavola
u meni.
Prilazis i pogledom oko mene svratis, svojom kosom me
namiris pozudom i ja u tebi svom snagom zadrhtim, tad se
i noc presvuce preko nas, da cak i pas lutalica bude nam
straza, jer te imam vise nego na pocetku veceri, kao da se
vreme u snove menja i izvori me stalno u uvale nose.
Ispruzih dlanove nase, osecam te, osecam svaki dodir tvoj
da pozelih da zaustavim vreme samo za nas dvoje, pozelih
i te usne, pozeleo sam tebe kraj sebe, da uz svako jutro
probudim se kraj tebe..

Нема коментара: