четвртак, 10. децембар 2015.

Ljubavno jutro

Usnama ti dodirujem grudi i pogledom izmedju boje neba,
gledam kako rasipas podamnom poljupce.
Tvojom neznom kosom, nesmetano sklanjam od grudi,
sjatile se moje ruke preko tvojih bradavica,
prislanjam usne, na tvoju zenstvenost iako podrhtavas
i pracen tvojim bojama pokreta, u vlaznim obrisima
usana nastojim da nezno stisnem stomak, da se podamnom
u mlazu prejake pozude izlijem poput bisera.
Uzimas me bez obzira, siris sebe po meni i vesto,
siris po razvucenoj postelji.
Mesecinom se stapas i savijena u prstenu strasti,
zvezdama namirujes oci dok se oboje izjutra hranimo
prljavih strasti.
Znojna su nasa tela umakana medju dodirima,
svaki kutak mog tela osvajas i vodis u raznolika
cvrstog podudaranja i ponovno se nadas nama.
Mesecina ti je ukrala deo nasih stvaranja,
a ti iznova i opet na meni uskladjujes uzdahe
i konstantno redjas obilje svoje uzitke,
i divlje spojena samnom i uzimas te predivne
momente i posvecujes nasem vecnom jutarnjem
vodjenju ljubavi..


Dodiri tvojih prstiju, a zelja u nama,
vrele su nase strasti i ovoga jutra,
zudnja i strast su ponovno svratili.
Nedaj se i prepusti se ovog jutra,
kao i svaka zrelost, odmice nam
instikt moj me nagoni da te obuzmem
celu sirovo, strasno.
Dodirnimo se u nama, ovako spojeni
nemoj se micati samo blagim dodirom
se prepusti nasim uzdasima, pridruzicu
se do kraja, slasno..
Utolimo ovu glad, ovu pohotu u nama
oseti ovog jutra, dok telom ne zadrhtimo
volim kada smo zajedno sjedinjeni pod
ljubavnim cinom presli granicu, 

zivota i smrti..

Нема коментара: