уторак, 29. децембар 2015.

Razliveni snovi

Razlio bi ti se kao san po tvojim mekanim rubovima usana..
prelivenim od divljih jagoda..
dok slasno ispod brade sa uzivanjem..
naslucujem tvoje iskrene poteze,
iskreno me prihvatas svojim neznim rukama,
grlis me kroz svoje sne,
nit neslucujes da sam kraj tebe,
mila moja..
Eto, i dasak promaje odzvanja pod nasim smelim uzrastima mastanja
razlilo se kao mastilo i sve nase misli prelilo u nase nezne snove..
Posudicu ovu maglu, da ti upotpunim sva nazebla okna tvoje duse
ne plasi se, mila moja, to ja samo krocim kroz lavirinte
tvojeg usamljenog srca, orezujem nase ceznje iako nemozes
dotaci moj nemir, a opet osetis svaku moju cistu kapljicu
sa izvora moje duse..
A ujedno i dobro jutro, ako osetis kroz reci moje
ne brini se, posudio sam vreme da i kroz ove noci
potrazim tvoje slomljeno srce,
sto zna vristati u najjtamnijoj noci.
Samo dodji i oslusni moje telo koje jos uvek vapi za tobom
dobrodosla si na moje postolje satkano pod nasim vremenom..

Нема коментара: