среда, 18. новембар 2015.

Cokoladni uzitak

Prelivam te cokoladnim uzitkom po tvom nesebicnom telu
skupljajuci prozirne kapljice, svaka pora upija deo
moje cokolade, razmisljajuci kako da se zasladim sa
tobom, posisacu celu usnu skoljku.
Ko onda kada usisavas moju muskost, dok prodorno uzivas
u mojim slasnim izvorima, nabreklog uzvika na obroncima
mojih dostignuca, stresajuci svoje cokoladno telo
s'moje muskosti, silazeci okupana svojom zenstvenoscu
a pritom zalazeci moje skute, pod obilnom beline
moje cokolade, upijajuci svoje pore sa mojom muskoscu.
Pocela si ponovno odigravati trbusni ples nad mojim
stomacnim pasnjacima, uvlacuci svaki nektar nasih
gresnih izvora, skliznulo je malo, sasvim malo
moga nektara sa tvoje brade, izmedju tih rupica
koje ljudi zovu nedostatak blagostanja..

Spustas svoju belinu po zajednickom svilenom jorganu
ostavljajuci tisinu uzdaha pod belinom svojih pora
s'trzanjem pocinjes da jecas u sebi, sto nismo
iskoristili momenat branja, nasih usijanih noci.
Drhtavim glasom pokazujes svoje usne, s'kojih je
nemim pogledom klizila nasa dela, optocena suvim
platinama naseg stvaranja, nisam ni slutio da smo
oboje bili dovedeni pod mladu noc i prepustili se
jedinom grehu, za kojim smo odvec zudeli da preuzmemo
na nase pleci.
Onako uklesane u zubore vremena, koje su umele da otope
nasa milovanja pod neznom mekoce, tvojih nepreglednih
livada, nisam umeo da ponesem kosu, da pokosim sve tvoje
zelje, samo smo se prepustili mladom severcu i utonili
u bunar nemogucih ostvarenja.
Tvoje obale me odvlace ka pucini tvojih sjajnih ociju
pokazuju mi puteve magicne, prepun vilenjaka koji
rasplamsavaju tvoju prelepu i bujnu uvijenu kosu, a tek vile
sto znaju ulepsati tvoje usne, dolivajuci emotivne
zaliske po obroncima tvojih snenih usana..

Нема коментара: