субота, 7. новембар 2015.

Nevidljiva olovka



Izrazio bih svoje emocije kroz ovo crno mastilo
ovu nevidljivu olovku koju moja dusa sprema,
bez obzira otvorio bih dusu,
s'paznjom i nekolicinom uspeha
zavirio bih u svaku tamu, uhvatio bi se sa lavinom vrelih emocija
slomio bi ti ovu zenstvenost,
samo da ti pokazem,
docaram,
kako umem kraljevski da vladam.

Bez ijedne strepnje ulazio bi vrlo mudro u te tamne uvale
svaku iskricu po pecinama odvlacio u svilene zagrljaje
nasuprot tome,
ti bi samo uzdisala za mojim postojanjem..

Tu prekrasnu crnu kosu,
uvukao u sazvezdje nepreglednih zvezda
bas tu gde stojis,
spustio bi ti mesec..da se ogledas,
kao sto ono ume da se umiva nad plavicastom obalom
i sa smeskom da zapljuskuje svoje bezbrizne misli
od nase ljubavne obale,
dokle god ti tvoj pogled poseze
bas kao one tvoje oci,
koje umorno gledaju dok ja vladam tvojom velikom dusom..

Iako sa strepnjom pratis moje dodire
s'usana mojih rajski nektar pijes i zauvek se izjutra pijano budis.

Znam da vreme nije bas neko, ne brini se..
jer ja sam vjecan i bicu tu stalno iako osecas da sam daleko
sve tvoje strahove otklonicu, svu onu ljubav u tebi obnovicu,
da na kraju mozes reci..volim te.

Нема коментара: