четвртак, 12. новембар 2015.

Dobro jutro

Obleteo sam oko sunca da ovo jutro podelim,
svoje vrele misli sa tvojim postojanjem,
da ti podarim sunceve svetlosne znakove
tu pod padinom zlatnih lisca, sto rosno
pokrivaju travu, sto neguju sve tvoje snove
i bodre me u tvojim jos sladjim snovima.
Barem toliko da otpozdrave svoga cuvara
koji bdi nad tvojim silnim izvorima
tvojeg iskonskog radjanja.
Tu kraj tvog promrzlog prozora u tvojoj
sobi, doletece pismonose da ti podele jos
mojih iskrenih slova, toliko zeljni
ponovnog leta da ti podare jos i rajskog
cveca, bez obzira mila, ovo jutro je samo
za tvoja oka dva, da te utopli sunce moje
tamo gde ne mogu ja.
Ne spustaj roletnu, oslusni vetar salje ti
iskrene cestitke iz mojih rajskih vrtova
bas tu gde se setas, pod mojim krosnjama
a tvojih misli, opet su znale da otpuze
do mojih tragova, da mi sapnu, da progovore
da mislis na mene..
Ne plasi se mojih dodira u tvojim mastanjima
to ti samo saljem pozdrave, bas tu ispod
djacke klupe, ko onda kad smo deca bili,
smejali se nasoj sreci, a opet pobegli pod
nase zrele godine i oljustili jos jednu vocku
nasih strasti, da mozemo ponovno uzivati
u nasim ljubavnim carima...



Нема коментара: