субота, 14. новембар 2015.

Perverzne strasti

Prostrujimo nasim telima, okupirani vlaznosti pora,
istrazicu nase strasti medju bedrima crvenih bradavica
nemoj se opirati divljem zovu, mozda cu i ja otresti
svoje bice uz kapljice tvoga tela.
Sve supljine zauzimajuci, svaku nit bespuca
ostaviti na stubu muskosti, samo zavirujuci
da se nismo umorili od prljavih kapljica.
Sedni u moje narucje draga, da se zasladimo
mednim potocima usana, sasvim nezno obliveni
zagrljajima, provlacuci prste svoje kroz gustu
travu tvoje kose, ostavljajuci blage dodire
poput svile.
Dok me drzis za pleca moja, urezi svoje misli
u moje krvotoke, razlij me ko mastilo svoje
kao nektar mi se pruzi, da se sladimo jos duze.
Po obroncima s'jezikom kruzim, svaka tvoja pora
pozdravlja perverzne misli moje iako mislis da je
tako lakse, zagriscu crvene jagode tvoje, da me
imas u uzdahu tvome.
Polizacu je ko lizalicu slatku, samo da se sladim
jos barem malo, eto pocela da se budi, pa ti
bradavica nudi, sve te obline jake, potpaljujes
me na sve krake.
Uzdises zamnom kao vetar nezni uz klasje me
uzdizes, a na kraju zanjes, sve ce to mila moja
sva ta polja nepregledna izorati moja muskost
bez premca i tvrdog alata, s'jezikom se sluzim
dobro izlizacu te medju pupkom.
Opet me drzis za kosu moju ludu, savijas me na
sve strane, uzurbano brojis ove sate, potpaljujes
me uzdahom i nezno mi glasom zboris:
Udji u mene samo, nemoj me vlaziti i maziti
ne teraj me na put samo, ako tako nastavis
predacu ti sokove u tvoja nevaljala usta samo!
Optoceni grehom i zaliveni strascu opet
volim da se sladim bez povratka, tamo i vamo.
Spustih je na kolena sasvim lagano da se zasladi
i ona malo, cuda golemoga uplasi se zena sama
poce kukati, nece moci ovo da stane.
Ne brini se draga moja, na tvom jeziku je
neznost tvoja, zasladi se malo nece on
sve da prospe, cuva on za sva ona polja slatka
koje je s'jezikom prosla vrelina moja.
Vidis i sama, kako je lizalica sama, pustila
svoj mlecni tok i prepustila se tvojoj vlaznosti
zauzimajuci nepca tvoja, izgubili smo vreme mila
na predigre duge, sasvim tiho oblizi ga duze
nemoj posustajati olako, uzmi ga jos dublje.
Sladila se zena sama, bez premca ostali smo
na rukavcu nasih strasti, dodji da potvrdimo
nase postojanje samo.
Postala si musava, slatkoreci balava, naizgled
nemamo jos vremena za ludost nasih pogleda
pridji draga moja, da uzjases neukrotivog pegaza
polako drzi uzde, zna da zbaci sa samara,
ako se njises previse zna da namesti da udje
i previse.
Gledali smo se preliveni zajednickim kapljicama,
sve te bludne dvojke uskakale su mi u moje oci
ko da su trojke, njihale se ko da su na vetru
zabludele me tvoje dojke.
Polako draga moja, da probamo jos jednu brazdu
bice lakse ako kliznemo polako, opusti se
samo bice malo tesno, ako jos nije to malo
mesto vec iole besno.
Sidji mila moja, da ti docaram usta moja
pridji blize da ti dadnem jos reci ove
mozda cemo iznova opet, kao onda sto smo
znali uzimati i davati..


Нема коментара: