субота, 7. новембар 2015.

Modna zena



Dok tako verodostojno setas gradom, damski pomalo
postacu vetar da ti kosu diram,
te uvojke po krajevima da se zasladim
lagano da ti klizim ko ta trepavica sto necujno pade
niz tvoje otmeno odelo, da osetim svaku iskricu tvoje nezne koze
okreni se, pokazacu ti puteve snene
ne plasi se, to te doziva moja sena
udji u taj vetar, da te ponesem
ne plasi se kisnih kapljica
oprace ti tvoje telo, kada ja nemam hrabrosti da ti dodjem smelo.
Uzmi moju ruku od vetra, pruzi jos jedan dodir
ne plasi se, podaj mi se nezno
osecaj je lep..znam..
zato te ja i cuvam za ljubav celu.
Da sam ptica,
pevao bi ti najlepse melodije koje cak ni bogovi nisu culi
uzmi melodiju za sebe, pusti neka se toci
jer kroz melodiju docicu ti ceo.
Dobra muzika kvari tvoje nezne usi
ne plasi se, ljubim te nezno i vrelo,
uhvati me za krila, izgubices me celog..
Da sam klavir da me dirkas po dirkama
pustio bi ti sve nezno, nemoj samo plakati
ako osviram opelo, ne diraj te donje papucice
to su gas do kraja nase maste, bas iza coska
masem ti iskreno,
jer nemam hrabrosti da te vidim smelo.

Нема коментара: