уторак, 12. јул 2016.

Setila si se

Setila si se, da sam ulazio mekocom svojih usana
i nisi se budila dok po tebi ostavljam nezne
latice, jer sve bi voleo proci kroz nezne
meseceve sene, tu, kraj tvojih oslikanih
pejzaza, tih zaljubljenih pora, a umes da odises
ljubavnom idilom.

Sneno tragovima svojih sna, zalazis po krajevima
nasih uspona, svojim bradavicama zavodis me i ne
dozvoljavas mojim ocima da param nezne uzdahe tvojih
vlaznih talasa.

A moji uzdasi, tek izasli iz caure vremena i sve se
pomislim da je vreme da te zagrlim, al ti doletis do
mojih dlanova i smelo nametnes svoje nalicje da iznad
svojih dodira osetis strujanje nasih usana.

Osmehivas se prstima i osvajas s lakocom jarkog sjaja,
a tvoji uzdasi, tek izasli po krilima leptirova zajedno
sa labudovom belinom sire se po rukavcu zeljnih uspona,
osmehivaju se tvoji prsti pod padinom moga vrata sve
u zelji da nehotice koracaju predelima tvrdih staza i
ne naslucuju da su ugazili u vec poznate tokove prljavih
misli.

A umes zaci dubinom svojih usana i prodjes dublje dok
s jezikom pamtis sve one male pore sto se za tobom okrecu
i maze, taman kad pomislis da si zvezdani putem dosla ti
se okrenes mlecnom putu, i otpozdravis vrele tragove nasih
nada.

Uzivas pod suncevim znacima neznosti, dok preko kristalnog
stomaka zalazim i prepustam svu dobrotu svojih zagrljaja u
naletima jako vlaznih usana i pod plastom svoje muskosti
izranjas nacisto naga i preplanulog tela,
ka zelji nasih kretnji.

Нема коментара: