среда, 8. јун 2016.

Razlio sam zvezde po tvom telu

Imam te kako bih rasuo zvezde po tvom telu,
zeljan sam tople tvoje pore, onako mekane
sto uvek cute, pod obraze svoje prepustis se
osmehu, mila, i slusam kako tvoje ruke neznim
stopama razliju moje poljupce i pred baru naseg
znoja, stoje nase dve senke i u hladu nasih tela
probiraju najiskrenije dozivljaje.
U ovim predvecerima raspalio sam jake vatre naseg
kroja u svetlim ocima tvojim jedrim pod pucinom
tvoga horizonta, ti se molis, da dusa tvoja bude
samo moja i kroz talase prozirno plave pustam
svetlost dok sunce ugreje ljubav tvoju.
U tvojim snovima odjekuje nase zrnevlje nade
da i gradovi prepuni sumnji odlaze, sve sto ostane
je nase i pod prstima nasim sliva se strast golema
dok jos pod potokom sliju se vrele emocije pomesene
sa strascu, iako preko grudi tvoje izlije se purpurno
more, zrelije od flase vina, samo pod dnu od case,
ostaje ljubav da se oseti kroz postojanje nase.
Izlio sam poljupce svoje i tocim kroz pore tvoje,
i zelja mi mine da nanosim jos sa prstima svojim,
usnama svojim nezno, mila, jos sladje je kada se sveze.
Nocas u tvoju kosu poljupcima nalazem,
kroz tvoje gradove u snovima srecem tvoju radost kako
me razbije na atome najsladje, jer snovima svojim kroz
mene dises i pod srebrne niti mesecevih stopa rumenis,
sasvim tiho prilazis optocena zvezdanom prasinom i podajes
mi svoju dusu, onu najvredniju, sto zamnom otkucaje prede
i sve me vise tisti sto je samo ovo san, jer sutra ce se
roditi jos jedan novi dan, prepun nade za tobom.
Imamo sad dovoljno uzavrelih ceznji sto se snasim likom
igra, u srcu sasvim nezno stepenik po stepenik nanize
purpurne talase, ko boja uzdaha kada prolije pod oblake
zaljubljene.
Izmedju nas, zvezde padalice pozdravljaju tvoje ime i
pretvaraju nase misli u smaragdne kristale, a sasvim taj
zar, tih reka beskrajnih dolivaju ljubav nasu,
imamo na postelji izlivene talase i pod zagrljaje u
nasem sazvezdju, mi postajemo celi dok se jos nase dve
senke priblize i eho odjeci pod puteve strasti.

Нема коментара: