среда, 29. јун 2016.

Otisak tvojih mirisa

Otisak tvojih mirisa
sladunjavo se siris mojim telom
i neznim dodirima moje mirise
na sebe primas.
Dok ispod nasih ruku
osecaju se varnice od mednih saca,
telom sklizni do mojih prepona,
poput mora zatalasaj moja cula
i pred svoje obale me prinesi.
Pridji svojim grudima,
onako sa dve do tri kapi svojih
odjeka, u moja slasna usta natoci,
nek se opijem od tvojih bistrih
potoka mlecnih bradavica,
ko bisere ih ponudi i sa mojih
usana zamnom zaplesi.
Kroz svoje prste u svoje mracne
odaje udji i pod belinom svoje
duse, kroz pore sa slascu neka
nadraze i disu.
Svakakvim pokretima me rastopi,
kolenima se privuci,
opkoraci ka meni i pred slast
otvori svoje strane.
Krenuo sam iznad grudi sa slascu,
jer tvoje sokove i nad oznojenim
telom, s nasim jezikom se ispreplecu.

Нема коментара: