недеља, 6. децембар 2015.

Ljubavni zanos

Svojim dlanovima izlijes deo sebe svake veceri
i osecas da katkad pogubim se u tom miru kojem
me imas.
Po mojim pasnjacima stomaka, neodoljivim mirisima
naslanjas se svojim tvrdim bradavicama i ja ih
predivnim mirisima prinosim svojim prostranstvom,
dok me tako blistavim usnama umijes i ceznes
za mojim rubovima neznosti.
Ugledao sam tvoja ramena, kako samo prelaze
dugine boje i setim se tvojih koraka od tvoje
kose po uvojcima mojih pora, pocinjem vristati
u mom bicu, okrenem se na drugu stranu i u senci
neznog saputanja dozivam tebe u pomoc.

Vezem uzdahe i poljupce u vrtloge svojih usana,
a moje bice poludelo je i u nedostatku vremena
neda mi mira, mislim, da ludim u ovoj noci.
Dugujes mi vreme ove noci, da ispravim tvoje
zamisljeno telo nadamnom i nemoj mi vise zakriviti
moje samotne sate, dobro znam sta tvoji sokovi
meni rade kada poludim za tobom ovako u kasne sate.
Njihova slast me prozima kroz vreme i otvaraju
neozbiljnost moga bica, da se natoce jos malo tvojih
sokova kroz vreme mi se nude i izvori me stalno
u prepone odzvanjaju u beskonacan sklad.

Dok me u neznoj tisini zanjes, otvaras se pupoljkom
tvoga cveta i po zidovima mojeg srca sa celim svojim
likom mi pleses, a na meni tvoje golo telo me
prosto uzima, da me razvlaci na cistilista tvojih
iskrenih izvorista pozuda tad se i noc razbudi
a u sobi, kako se vremenski snovi menjaju jer te
imam neprestano nego dok budan sanjam.
Nad mojim usnulim bicem pogledi tvoji se prostiru
iako treperi zelja za tobom, kao zar, njeni dodiri
naprosto vezu moja nadanja za tobom a ceo nebeski
svod doliva kapljice bistre pod mojim kapcima,
a na obrazima obrisu moje strepnje koje iscekuju
tvoja milovanja, da bi se na kraju umorilo pod
mojim neznim dlanovima.

Нема коментара: