четвртак, 24. децембар 2015.

Vucica i mesec

Vucice mala i prepametna, ti sto gajis smaragdne noci,
iskoljebas se iz svojih misli i poljubis srce moje
nezno te dodiruje svako moje slovo, a opet otkines
nezne sate dok te moje postojanje prizove.
Buduceg svetlosnog znaka, kao voda iz tvoje morske
duse, a ploveci tvojim usnama s tobom sve se otvara
podamnom, u tvom mirisnom telu odzvanjam kao bljesak
tvojih neznih uzdaha, i jos toplinom ispunjen s tobom.
I mogao bih redjati zvezde po citavom horizontu tvojih
prelepih ociju, mogao bih naslutiti snazno podrhtavanje
bora, barem na trenutak poslagati iskrice u tvojim vecnim
mislima, a opet nezno privijem te uz telo, setajuci mekocom
svojih prstiju, jos je u meni odsjaj tvojih ociju.
Mesec ponovno para krajolike oblacke i mogu ti reci dodirnuo
sam nebo, zasto, ne znam.

Osetio sam poziv u pomoc, koristim ovu noc da obrisem tvoje sene
pa se setajuci pored oblaka, ugledah tebe, vucice.
I narucje nase postelje, osecam okus dom ljubavnih zagrljaja
pa se jedva suzdrzavam u prostranstvu mekanih usana, zeljne ceznje,
a opet sirimo uzdahe, pevamo kroz noc u nas mladi mesec koji nam
se vec iole smesi, a tvoja znatizelja u mom zovu sve nadjacava.
Usamljenim koracima saptamo u predele nasih jablana, vec od ociju
tvojih privezah sluh da barem u nocnim satima oslusnem tvoje srce
sto krijes od beline svojih vlasi, do mog pogleda lezimo, a ti
vucice moja u nase daleke poljupce razvlacis nas i hoce zaziveti
tvoja misao u tvome carstvu, iako nas ista svetlost mami, bas tu
ispod nasih grudi.

Poljupci sto nas mame, skrti medju recima a nasa postelja vec odavno
drema i ne trazi nase osmehe u treptaju oka zato slobodno kucaj srcem,
usne cu ti natociti mesecevim sjajem, kroz tisinu sustanja lisca,
onako bericetno, otpuzacemo u nasu jazbinu pokraj studeni.
Svojom mirnom dusom uzmi deo nasih ceznji i svojim otkucajima podaj
nam u vlazne uzdahe i s njom me zauvek vezi, ne boj se vucice moja,
oprosticemo nam nase patnje, jer na tvojim obrazima i mraz se navlaci
jer i posle ove mesecine i dalje postojimo, ti kao vucica, a ja kao tvoj
mladi mesec.

Нема коментара: