субота, 9. април 2016.

Imam te i kroz snove se pronalazimo

Imam te i kroz snove trazim te,
cele noci usivam po coskovima nasu pozudu
i razgledam niz izazovnih dodira
kako bih te prinuo u mirisljave snove svoje.
U njemu je ceo svemir i svi nebeski zagrljaji,
sledimo plamen sto se nad nasim telom i pod nasim
dodirima zavrsava, nastojimo da pustimo polen nasih
uzdaha, jer opijeni smo sapatom ljubavi u toploj noci,
varnicom nemira, utapamo se u nasa srca.
Natapam tvoje prelepo telo s mirisom prolecnog povetarca,
i milovanjem pored crvenih usana izlio bih i latice ruze
dok slazem kroz poljupce preko mekanih prepona,
jedino melodija nasih uzdaha, razliva se po nasoj
prisutnosti i cela sobica odjekuje pod nasim dodirnim
talasima.
Dodji, pomiluj me usnama mekim preko moga cela,
dok tvoja svilena kosa razliva svoje niti po mome telu,
a kada naslonis sebe kraj mene u tom trenutku dogadjaja
prinesi dlanovima tvoje talase, ljubi me duboko u noci ove,
jednim sapatom tvojih ruku, prisloni svoje zagrljaje,
i izazovi eho tvoje duse i pod dodirom pucine nasih ociju
rumenilom svojim pridji jos blize, i kroz drhtanje sebe,
priljubi se usnama, prisloni sebe u tek iznova rodjene zvezde.
Lagano prevuci se kroz crvenilo sklopljenih usana, pa otvori
nase zagrljaje, uzdahni ceznjivo svojim prelepim dodirom,
crvenilo zanosa i pod tihim saputanjem prstiju pridji i svuci
deo po deo u mene, a ja cu mudroscu svojom i jakim strastvenim
talasima uspinjati se kroz tebe, poput stuba nase nade i sve sto
u nama i po nama savrseno, zajedno cemo uploviti u nase luke.

Нема коментара: