уторак, 5. април 2016.

Pesmom razlivena

Tvojim osmehom se u prelepom jutru provlacim
i svaki drhtaj tvojih usana, mirisom talasa pamtim,
kada se opijemo svezih mirisa narandze,
nad horizontom tvoje zenstvenosti s prvim kapima
vlaznih pora, podsetimo se oboje, sve sto se dogadjalo.
 
Razlio sam otkucaje svojih vlaznih usana nad pucinom
tvoje zenstvenosti, a tvoje kapi znoja pretvaram u zetvu
nasih ugodjaja.
Slusam kako se poje tvoje oci, dok te hranim pozudom,
mlado je ovo jutro, probaj med sa mojih usana,
dok mirisem svo tvoje cvece sto opojno preslikava
tvoje telo, drzi se cvrsto za moje grudi i ugosti se mojom
vatrom sto plamti, jer dok ljubim tvoju zenstvenost po ko
zna koji put, nastanjujem se na obrisima tvojih grudi i
nad stanistom zvezda sto se nad nama roje,
uzivamo u zagrljaju iskrenog gnezda.

Usne su mi roj kisa po tvojoj zenstvenosti u mladom jutru
usijana poljupcima.

Kako moji vlazni prsti po tebi klize i po mekanom stomaku
plesu i tiho rascvetavaju tvoje usne, pod mirisom neba u
slatkim porivima nasim, pod mojim telom zanevek pevaju.

Нема коментара: