четвртак, 1. септембар 2016.

Prekrivena nocnim bisernim kapima strasti

Godine sustizu nas, sve to nama prija,
al suze ove nase, ostale su pod prstom
sudbine, tu kraj nasih slatkih tajni.

Brzo razmisljam i u hodu radim
iako si bila pocepane bluze,
malo vidljivih tragova poljupca
po vrhu modro crvenih bradavica.
Od silne zelje pocepah gacice i
ne videh vlazne ruke tvoje,
medju muskosti moje.
Svlacila si usnama deo odore
moga tela, ne slutih da si se
spustila cela i sa vrhova naseg
tela, srucila se provala oblaka
niz tvoje vlazne usne, pripalo ti
celo.
Svadjala si se sa njim ucestalo,
sasvim polako spustila si plast
na dole, dok si sa malim pogledom
osvrnula ka meni i kroz usne krene
vodica i ona ista rec,
sto odzvanja do mene.

Sklopih oci svoje i kroz tvoje dodire
osetih, svaku bludnost tvoju.
Neznim pokretima svojih dodira pratis
me u hodu, dok ispod nasih ruku vatra
pocinje da rasplamsava, ti, nezno klizis,
poput onih mora ceznjivih ko skoljka se
nastanis, i sa sobom me odneses.
Sa grudi slila se slatka strastvena kapljica,
dve kapi, poput bisera zatalasa se u krugove
nezne, da sa usana izlete zubor emotivnih talasa.
Kroz svoje prste iscedih belinu tvojih zanosa
i porama se zasladih, nadrazaje mnozih.
Bratela od brusa spade, dok jos sa mojih muskosti
slast ti se razlaze, i oko moje smirenosti navuces
celu sebe, ne mozes do svoga teskog daha doci,
svojim cvrstim bradavicama na oci mi skocis.
Jednim pokretom sa kolenom privuces ka sebi
i ne posustajes da zatvoris sve strane.
Ponovno medju svoja bedra ostavljas,
jer nektarima se nadas,
dok zadovoljstveno samnom uzivas i u mislima,
pohotno vladas.

Нема коментара: