субота, 7. мај 2016.

Budni snovi

Nad potokom tvoga osmeha izvlacis bistre nektare,
i pod plavim nebeskim tepihom provlacis nebeske
ptice sarolikih boja, pa kada se napijes svezih
obrisa mojih usana i u mojim dlanovima na sebe
primis boju ruze i pod tvojim stopalima moji
prsti posecuju tvoje nezno mirisljave pore.

Sve sto sanjas, u stvari ne sanjas.

Na pucini mojih pogleda, spajas svoje nezne dlanove
prepoznajes taj sladak ukus postojanja ljubavi.

Posto si u mome narucju i tvoja raspletena kosa
oslikava pejsaze po velikom platnu i nadas se pronaci
taj mir, sto tvom bicu treba.

Dah tvoj zatreperi dok tebe drzim u dlanovima svojim,
ali dobro znas, da u stvari zalivam tvoje osecaje,
ti to ne sanjas, vec sa voljenom neznom rukom u tisini
nasih usana i zlatnim kapima, umivas moje pucine i
upijas slikovite pejzaze svojih budnih snova.

Dodirujemo se prstima po kozi ispisivajuci cemerna slova
nastojimo da se predamo jos vise ka sledecem trzaju
nasih divljih pogleda i svaki njen sledeci trzaj, ususkati
nase studene noci.

Plamene ptice na mom izvoru u beskrajnom prostranstvu,
pored tvojih poljubaca, uzaren, posve nezno, uzivam u tvom
delicu raja, osecam tvoje ceste setnje u ove moje samotne
sate, pa budna sanjas moje mirise moga tela.

Нема коментара: