субота, 14. мај 2016.

Tvoje i moje

Zagubilo mi se usne moje,
poljubi me nezno
da se otopi na grudi tvoje,
pusti neka sklizne do leptira
tvoga, pusti ga jos malo,
neka se zaigra sa celim rojem,
privuci ruke svoje i poljubi me
milo moje.

Svuci deo haljine svoje
i privuci se nezno mojim grudima
odslusaj zov simfonije moje,
saslusaj taj otkucaj gitare srca
mog, saslusaj sta ti pevusi
bice moje.

Ne posustaj od srece nase,
zagrli me jace,
jer ove noci zvezde se roje
pod samim nebom zasio sam
ime tvoje i ako pogledas gore
videces srca dva, igraju se cesto
kao usne, tvoje i moje.

Nezno cu prici telom svojim,
znam, uzburkacu tvoje more
i svaki onaj talas sto se dusa na
njemu kupa, znam i onu obalu
tvoju, sto sjajnim zrnevljem broji
nase godine i u ovom trenutku
ne gubi nadu, milo moje.

Pridji mi okupana mojim telom
i svom silinom nasih dodira i
porivima nasim, spusti deo
obrisa svoga i taj osmeh sto
cinis svakog jutra, pomisli na
mene, jedino moje.

Нема коментара: