уторак, 3. мај 2016.

Cokoladni koraci po tvom stomaku

Evo sta mi se trenutno dogadja,
sjajis poput istih onih zvezda u mojim dlanovima,
a cim zasednes pored mojih zagrljaja u ocima tvojim
krenu talasi, tada ces svoj dolazak iskrenom svetloscu
i jedinstvenim sapatom svojih usana sustici moje ruke,
izazvaces zajednicki uzdah, i preko moga stomaka sve
vise i neznije vezati svoje misli i prisiti k nebu,
rumenim obrazima i drhtanjem svoje zenstvenosti
ljubiti me i pred nase misli, sacekati pristigle zvezde
padalice.
Pridji, pomiluj mi vrat svojim mirisom zene,
nezno se izlij po nasoj postelji,
uroni zavodljivo sa tvojom lepotom tvoje mekane zenstvenosti,
prevuci se na mene, kao ogrtac, nezno vlaznih emocija,
pa otvori svoje dlanove, uvuci me kroz svoje rumene usne
koje odvec podaju toliku dobrotu medju vlaznim uzdasima,
a ja cu svojom mudroscu duse i uzavrelog srca,
proci tvojim puteljkom znanim u tebi i poput neugasenog
vulkana i u delicima svakodnevnog trenutka u tebi i na tebe
prelepo raskosnim cvecem dovesti kraj sebe.
Razbudio sam tvoju tisinu medju tvojim prstima,
na svim obalama svojih milovanja, zastanem, gde nezno ulazim
u tvoje tokove misli i sa neznim prstima zalazim po svakom
korenu tvoje raspletane kose, otkrivam tvoju cutnju pod obrisom
nebeskog plavetnila.
Uz pomoc ove predveceri, zalazim neznim saptacima svojih prstiju
preko tvoga stomaka i laganim stopama cokolade, dolivam jos svojih
koraka preko tvog malog pupka, nehotice padam usnama da ocistim
svoje staze, i gledam ka vrhu dveju planina, osetih promaju tvojih
neznih dlanova i prepustih se dobroti tvojih uzdaha prstiju.
Kao zvezda padalica zalazis pod moje grudi i nagovestavas tisinu
pred vlaznim jezikom svojih usana, iznova natapas svoje cemerno srce
ka mojim vrtovima pozude, u vrtlogu zanosa, zenstveno se priblizavas
da pod zvezdom padalicom prineses jos uzburkane tisine natopljenom
cokolade, treperimo oboje na vrhu strasti i sretno naslonjena na
moje rame, dok tisina mojih prstiju prevladjuju tvoju tek natopljenu
mekocu tvoga stomaka.

Нема коментара: