среда, 18. мај 2016.

Sanjive zelje

I htedoh da poredjam tvoju kosu uzduz svojih prstiju,
mogao bi iz tvojih usana izvuci onaj isti nektar jagoda,
sto nas je onomad zblizio pored nasih pogleda
ali nezno nastavljam rukama po obodima tvoga uzdaha,
i sasvim lagano setajuci se po nemirnim dodirima sto
konstantno odupiru se mojim usnama, bejah blize svemu,
posebno se setim kroz lavirinte sna kako sam umeo rasti,
dok si jos u ostatku svoje zelje sletela na grudi sa svojim
obrazima i bejah da je to bila zelja u snovima.

Posle ponocno odzvanjanje, cuo sam kroz kazaljke od sata
tu molitvu sto je odupirala prostoru i kroz celjusti sna
dodirnuo sam tvoje bisere rasute po tvom telu,
bio sam uzdrman od vlastitog sna.
Dal trebam navuci hrabrost na sebe i krenuti ka tebi,
ili ostati u snu potkovan, da samo mastam o tebi,
a onda kroz suze da razbudim rana jutra i krenem ka tebi,
kad ti nemozes meni doci, a kamoli prici,
nit me znas, nit te poznam, i uvek ko silueta pridjes
i svoje nemire za sobom razlijes u snovima.

Нема коментара: