понедељак, 2. мај 2016.

Jutarnji trenutak

Prislanjajuci svoje usne na tvoje,
kapljes neznim paletama boja, zene,
i ehom strasti, zaculo se s dodirom.
Razbuktala se moja vecna ceznja ka
tvojim dodirima i opijacu jutarnju
rosu na neznim usnama,
pa s prvim tvojim osmehom poput
aprilske duge posle kisa sto umeju
da kaplju poput tvojih prelepih boja
ociju uz svaki miris tvojeg razmazenog tela,
pridodacu jos par kapljica,
mojih dubljih misli sto uvek zalaze pod tvoje
talase.
Pa uz prve zagrljaje opiti te neznim pokretima
usana, kao pjev ptica svojim neznim letom
pozdravljaju nase jutarnje trenutke.

Spremila si se nekuda, taman da zakoracis na prag
ja te vratim svojim zagrljajem i svaki deo tvoje
lagane haljine palo je na tepih, koji je vec bio
ukrasen nasom lepotom, ti, ti si stajala posve
ocekivano i nedopustivo da te pustim u lavez svakodnevnice.
Nespretnim prstima mazili smo se, poljupcima ukrasavali
nasu boju koze, slivajuci se udarima naseg strujanja.
Opet smo se zamrsili s prstima, jacim ugrizima ostavljali
smo deo nase prisutnosti i opet se zacuo taj eho sa nasim
dodirima, a mi smo vec bili legli, ti na meni, ja pod olujom
nezne strasti u tebi.

Nameravam s tobom preci do sitnijih detalja mojih zagrljaja,
sretna si, jer smo celina jedna, u potocima neznosti, ko mastilo
izliveno nad slovima, iste one usne sto slikaju pejzaze naseg
tela, kao ti, kad me obasipas svojom zreloscu, jedina u celini
nasih uspinjanja, a razjareni poput onog vetra na roletnama.
Osecas li taj pjev njegov, tu cvrstinu sto zaigra u tebi,
ne sputava vlaznost nasih nabujalih emocija, i pade kapljica
tvojih usana, osecam tvoju zar na meni, osecam i u tebi vidim
divlju zenu, pod mastilom naseg bludnog jutra, ne vristi u
sebi, razderi se i neka odjek lupa po nasim prstima.
Dotrci do moga srca, pod zagrljajima zastani, oslusni melodiju
moje duse i nezno ispusti svoje ruke sto me grle i pusti me,
da kroz tebe osetim svo tvoje vreme i kao covek osetim te.

Нема коментара: