субота, 20. август 2016.

Ljubicica mlada

Ljubicice mlade u srce su se svezale
nikad nije znala, da mi je u srce pala.
Svakim danom molim, da mi pupoljak pokloni.
U svakom srcu bol prestaje,
kad se iskreno voli.
Ljubicica mlada u sam dlan mi je stala,
razborito je okrenula svoje mirisljave puti,
voli kad mi cuti, priljubi se onako
nezno, i odgovoris mi, kako mi je ovde mesto.
Ljubicica mlada, umela je da broji cesto
kako uzdise svojim telom, i nikad nije cutala
kad se prepusti cesto.
Znala da je mirisljavo mlado, i nikad nije
htela da mi naudi nesvesno, jer joj se to cinilo
neumesno.
Ljubicica mlada, kroz moje prste srasla je cesto
uvek se nadala, da joj je tu mesto.
Volela je da ljubi, ona zabranjena mesta,
s vlaznim jezikom spustala se nevesto,
iako ja cutim, u skladu tvojih usana,
dodirivala si se vesto.
Eh, moja ljubicice mlada, bili smo mladi i zeljni
nase ljubavi.
Znali smo da nam se u nasa srca dva, dogodi varnica ta,
nismo birali mesta, jer svaka klupa u parku bila nam je
sveto mesto, iako smo bili pomalo ludi,
kupali smo se goli ispod mosta, tu kraj tvoje terase
gde nas je tvoj otac jurio metlom.
Srucili se dani teski na nase zagrljaje nesvesno,
krenuse i godine za nama, da nam struzu nasa lica,
a same bore se oslikase, i shvatismo da smo postali
stranci pored prazne boce vina.
Ti si krenula putem zamisljeno bistra, okrenula si se
i rekla, odlazim jer ne mogu da te volim cesto.
Ljubicice mlade, kroz tvoje poglede sam srastao nezno
u svakom vinu pronasao sam tvoje usne meke,
mislim da mi se pricinjava kada krenes peske.

Нема коментара: