среда, 10. август 2016.

Svojim telom zene, obuhvatis moj nemir

Svojim telom zene istovremeno krenes
plesati, mamis me svojim carima,
jos se oseca miris zrelih dunja.
Provlacim se kroz prve plesne stope
i u vazduhu dotok tvojih strasti smirim.
Saplicem se o svaki dodir usana,
grozno zvucim kada krene lavina osecaja,
zudim da, mislima te diram,
a kroz tvoje telo vatru sirim.
Skoro svake veceri ispruzenim dlanovima
donosim klasje sto zenjes u snovima,
i znas da gubim taj mir,
osecam da te imam i setim se tvoje
cupave kose, jos su viorile po mojim
usnama, sto su pojile moju zedj za
tobom.
Dok ovako lezim na posteljini od
meseceve duse, omiljena mesta prosli
smo i u skladu svilenih uzdaha,
sleces sa grudima da me opijes sa
svojom zatocenom zenstvenosti.
U zanosu samoce, sakrila si veste
zagrljaje i svoje odjeke svukla si
sa sebe, velikim pokretima spajamo
bezbrojne ljubavne note koje
spajaju nase uzdrhtale ceznje.

Нема коментара: