субота, 20. август 2016.

Zabranjena Ljubav

Setim te se, onako izjutra..tada su secanja jaca.
Umela si govoriti da nikad nisi zbog mene mogla
popiti svoju kafu..iako se jos setim..tih usana, jos
su nam gladne usne za nama, ostale..
Osetim, ne bas u svakom trenutku..al osetim da i ti
patis, al cutis..Obradujes se svakom mom slovu iako
sam te povredio istinom svojom, srce moje jos uvek se
nada tvojom blizinom...i za tobom.
Ne znam, dal to osecas kad ti kazem one reci jake,
dal osecas da ne slabe zbog ove nase istine jace..
U srcu mi stanuje tvoja dusa cela, obgrljena sa svim
rajskim cvetovima, u svaki san mi zadjes i ne pitas za me..
Ne pitas, samo prodjes i zastanes natenane..

Setim se, onako uvece..tada su secanja bistrija i sveza.
Umela si one urlike da mi usadis u memorije moje sveze,
svaku kapljicu iz tvojih ociju sam skupljao vesto, svaki onaj
vlazni ugriz i dan danas, osecam cesto..
A sad je doslo vreme, da me mucis ovako cesto, ne javljas se
vise..odvikavas se cesto..ali jos nedostaju mi tvoji pogledi
sto u njima jedrim..zajedno sa tobom i sa tvojom dusom.
Koliko god bila Zabranjena Ljubav, cuvacu i drzacu te cesto
u svom narucju gde ti je i mesto..
Javi se ponekad..jer ovaj zivot poduzi je za mene, a ti,
uzmi moju ljubav..jer ume da gusi cesto..shvatices i sama
kakva je ljubav moja, onako iskrena i vecno sama.

Нема коментара: