уторак, 16. август 2016.

Tvoje iskusenje

A znas da ponekad bi voleo
da sam tako pored tebe blizu,
da osetim miris tvoga glasa,
da ti se provucem kroz tvoje misli,
da ti lagano izvucem svaki
pramen vlasi sa svojim poljupcem.
A reci ne prolaze vec samo na pustim
obalama mojih pogleda,
tajno i nemocno,
uvek iznova gleda te kako odlazis.
Oh, gde su oni pogledi..
Gde su snovi snazni sa tvojim glasovima
tela tvog, gde su ti sapati reci,
sto nekuda odlaze.
Zar je istina bolna, ponekad gluva,
katkad nema, sada je iskusenje
predugacak put.
Ovo predvecerje je dugo,
olujno nebo nagovestava na samom proplanku
brdo tvojih uzdaha gde su se sakrili svi tvoji
strahovi, sledbenici ljubavnih dozivanja.
Ljubavnim nitima smo se neopisivo vezali,
voleo bih da su opstale te reci neukaljene
tvojih prstiju, sto su umele koracati uporedo
sa tvojim vaznim ugrizom.
Umes ponekad da ugrizes za dusu, boli me,
bol je toliko jak, da niz padinu svojih usana
ostane miris tek rodjene prisutnosti za tobom.
Za ljubav je jedino vredno se boriti,
a ono malo preostalog vremena sto nam zivot
posluzi, mi rasipamo po nemirnim pustinjama,
ipak smo mi zrnevlje svemira.
Pozeleo sam u tvojim mislima biti sama rec,
najobicnija, kratka a ujedno nezna,
samo tvoja rec koja plovi,
kad pozelis izgovoriti moje ime, nemoc usana
prosaputa kroz boju zvuka.
Onu koju nikada neces izgovoriti naglas,
onu koju ljubomorno cuvas u dubinu svoga srca,
koja nikad nece biti vidljivo zabelezena
osim u svetlim ocima, tvojih iskrenih pogleda.
Kad te obuzme ceznja za mojim likom,
za mojim rukama sto mesecevu prasinu rasipaju
po tvojoj zenstvenosti, jedino ce moja kosa
ostati ko klasje koje osecas pod jakim sudarima
nasih usana.
I zato upij sve moje reci, odabrane reci,
ona dusa moja sto je isplela u nitima radosti,
kapljicama dobrote, sve neka iznova potece
u ljubavi ne postoji praznina niti susa,
tek rodjeni beli labudovi u znaku iskrene ljubavi.
Zivot ce uvek biti tu pokraj nas da nas sputava,
poda nam iskusenja nova, ti i ja, ucenici smo
naseg vlastitog zivota, a zivot, jedino pise vreme
za kojim svakim danom uzima vrhovima prstiju
nasu cutnju, pod senkama nasih dodira.

Нема коментара: