уторак, 30. август 2016.

Maleno devojce

Drzim te u svojim dlanovima,
imao sam svaku misao o tebi
izlivenu u najbistrije kapi 

tvoje svilene kose, ume da sjaji.
Imao sam poljupce svoje rasute niz
padinu tvoga jastuka, taj dodir u tebi,
prozima svaku poru moga tela.
Tvoje meko telo osecam, iako si mi jos daleko
i ispod neba tvoje iskrene oci setaju,
a za stalne setnje preko tvoje zenstvenosti,
imam, volim da ih pruzim pod mesecevu dugu
u vecnom trajanju nasih poljubaca te imam.
Znam da se jasno secanje za tobom prostire
i onu vlaznu postelju nasu u prljave noci rastvara.
Poredjao sam ceznju uzajamno uz tebe, da osetis kako
ceznjivo ti nedostajem, i zajedno ocekujemo prve smotre
starih vetrova, jer me ljubavnom notom dozivas,
rastrcala si svoje stope i zagrljeno cekas ispod sunceve
svetlosti.
Volim taj osmeh tvoj, dok jos suptilno ugrizom svojim
osecas ukus palacinke pod jezikom svojim, cuvas svaku
tananu nit moga glasa i zanosno ka sebi me cuvas,
gde me imas u svakom kutku tvojih misli.
Znas da te trebam, jer tvoje jake nemire prekrijem
bojom sapata, iako slutis da sam blize, ti se priblizis
jos malo i carstvom moje jake ljubavi, utones u zelene
dubine mojih pogleda.
Zubor nasih pogleda naslucuje na uzurbane kretnje nasih
dodira, i zudnjom prekrivam ti obraze, tako mekano musave
od pavlake, prstima sustizem svaku tu misao sto rastrcano
strce pod uvojkom tvoje kose.
Dok sa pucine tvoje puti razvlacim milovanja u beskrajne
noci.
Imao sam te u tim varnicama nasih prvih susreta, i u
utocistu tvojih talasa, svugde sam se nastanio,
a ti se pronadjes u svakom zrnevlju nasih dodira usana,
Bozanstvena je ta boja ljubavna, imam jos tih boja i jos vise,
osecaj je lep, kada ljubavnim strunama svezem smotuljak
trenutka, znas da me ima, imas to bogastvo duhovno u kojem
se stapamo, a ujedno pripadamo.
Ljubav se razlila u svaki kutak naseg postojanja, zato
te ljubim jos jace, onako nezno ka dusi i poljupcima u tebi
zauvek ostavljam uz nezne prilive svojih uzdaha.
S tobom po plavetnilu tvojih obala, sakupljao sam svaku
mrezu sto je dusa tvoja se borila, nekako me navodila da
je probudim u tom jakom snu, iza zvezdanog beskraja,
kroz svaku paznju sto zamotah, taj trenutak pored tvoje
prisutnosti.

Нема коментара: