петак, 19. август 2016.

Nad svilenom posteljom nasa cutnja progovara

Spusticu nezne obrise
svojih prstiju preko tvojih ociju,
dok jos se oseca morska strujanja pri tvojim obalama,
iako si neotkrivena pod talasima,
tu gde tvoja dusa sniva s uzdahom
dobrih manira.
Prigrlicu svako zrnevlje tvojih nesebicnih usana,
sto neprestano uzvikuju,
kroz ceste dodire nasih poljubaca.
Priblizicu se svojim prstima,
vlaznim dodirima,
dok jos laganim strujanjem morske obale
obuhvatis moje nemire,
sto laganim povetarcem,
saroliko ocrtavaju tvoje mirne luke.
Gde tvoja dusa, katkad mene saceka.

Pretoci to u budne snove svoje,
da ti dam svoju dusu i svako
zrnevlje svojih obala.
Al, cekam vreme da mi spustis
te usne cemerne i svaku
boju tvojih dodira preslikas
u moje uzdahe,
koji plove tvojim telom zene.

Verujem da ima vremena za nas.

Kao sto smo mi sami
pred ovu noc toliko zeljni
snova nasih,
i ispod svih drveca cekaju nas
voljeni zagrljaji, verujem u to.
Mislis da ces moci dopustiti sebi
da me zagrlis jako,
a poljupcima svojih neznih usana
upijes sve nase zelje.
Da kad se razbudimo ispod
suncevih zagrljaja,
onda spoznas,
koga zelis radi duse svoje.

Нема коментара: