петак, 26. август 2016.

Tvrdoglava zena

Koracima sam naglasavo senci svojoj
da se ne vrzma medju mojim stopama,
nego vec da uporedo samnom odgleda
bozanstvene zagrljaje sunca.
Nikako nismo mogli da uspostavimo
otkucaje nasih trenutaka,
vec smo naglasili nase prisustvo
opojnim mirisom strasti.
Zastali smo pored ulaza tvojih
koraka, zastala je i senka moja,
jer se priljubila uz tvoju kosu,
kako spusteno stoji pored tvojih
ravnica.
Pitala si me. Zasto se smejes?
Kako da izlijem svoje misli na
tvoje skute, da one same optrce
svaku nit tvoje koze.
Da se uspenju medju tvoje planine
i u naletu tvojih vlaznih usana,
onako da viore na promaji tvojih
neznih uzdaha.
Nestrpljivo sam progledao u tvoje
nezne poglede, sasvim tiho sa usana
mojih, svaku obalu iz tvojih ociju
sam upijao medju rasute misli moje.
Imas taj pogled, stidljivog odsjaja,
tvrdoglave zene, a opet, umela si
da moje zagrljaje rasklonis u svoje
predvorje, raspustis svaki dodir
osmeha i zablista taj trenutak,
kada te uslikam.
Imas tu melodiju u sebi, sto vrhovima
svojih dodira, otklonis senku moju,
svakodnevno utisnes u moje dlanove
svoje primamljivo prisustvo.
Gledam kako niz svoju padinu razlijes
svoje dodire.
Zavidim tom vetru sto po tvojoj kosi
rasipa nezne ruke,
posmatram te oblake dok sa osmesima
me posecujes, i krivo mi je sto se u
tim trenucima izvijaju i nezno privlace.
Zamisljam kako kraj tvoje brade,
nasukani prsti moji, cutim, jer pod
planinom svi oni bozanstveni leptiri
ukrasavaju tvoj mali bunar zelja,
kraj tvog pupka.
Razgovori medju nama dvoma, rasirio se
sa odjekom nasih zelja, pustio je senke
nasih pogleda, zgusnutom predelu dana,
uhvacena milinom svih proteklih nocenja
i bez reci, uhvaceni u sam vir ceznjivih
stvaranja.
Osecam, da u dodiru nasih vlaznih usana
krije se tajna koju zelimo oboje znati,
jer zagrljaji istinskih dusa, nije u
dubini mora.
Ono se cuva tamo gde mrak ne dolazi ranom
zorom, gde nema svedoka ispod divljih
tresanja.
Pronacicemo puteve ka sreci, kad izadjemo
iz srca i na samom izvoru nase duse,
strunama naseg zivota, jer mi medju nama
postojimo.

Нема коментара: