недеља, 17. јануар 2016.

Dok lezis

Spavaj moje nezno bice i sve sto snivas
sakrij pod glavu ludu, ispod jastuka misli
stavi i one ce ove noci, celo telo da uzbude.
Sklopi nezno oci te, zbroj dva i dva su cetiri,
vec ces biti pred kapijama snova, samo smelo
predji i uzmi prah beli i kreni u snove te.

Znaj jedino da ja cuvam te.

U snu pridji do mojih krila, nezno, privij se
smirenim uzdasima pridji mojoj dusi koja tako
lebdi, ne plasi se, imam magican dodir sve sto
dotaknem to predje u san, pridrzi se za moju
dusu sto leti, ona ti je vodilja kroz san.

Dok lezis na mom stomaku,
nasloni glavu da cujes odjeke moje duse
sa uzdasima svojim pridruzi se mojim otkucajima,
shvati jedno, da ove noci sam samo zbog tebe tu,
dok nezno koracas kroz snove svoje, ja te cuvam
maleno moje.

Dok lezis pored moga bica,
nezno cu svojim dlanovima poskidati obrise svakodnevnice,
skinuti jos jedan deo tracak tebe,
onako usnulu kroz tebe voditi u magicne zemlje
tamo gde je tvoje telo i dusa, tamo sam i ja, da te
cuvam, kao sto te cuvam na javi.

Dok lezis pored mojih grudi,
vlaznim usnama cu pokriti tvoje nago telo, obasuti
neznom notom pokrivaca, iskreno upijajuci sva tvoja
cula, makar na trenutke da utoplim jos po koji san.
Neznom uspavankom milovacu ti snene pute da i u snu
katkad zastanes, pomirises i po koje ruze,
slobodno uberi iz mojega vrta, ne plasi se to su
samo svici moji mali milionski svetleci lampioni.

Dok lezis u mome narucju ne brini se ja te cuvam
i ove noci, ako ti bude bilo hladno pokricu te
u ovoj smaragdnoj noci prosucu bisere bele
da kotrljaju se poput klikera malih.
Put je mekan jer gde god zgazis tu su latice
od ruze,da se svakim jutrom probudis zamirisana
poput ruze.
Dovescu i male vile, da ti pokazu gde su nase vile
tu gde cemo snivati i za grudi nase, nase duse privezati
samo malo poklonicu i vreme, da barem pomislis i na mene.

Dok lezis u postelji od mojih neznih ruku,
ispusticu malu uspavanku da dok snivas osetis moje vreme
sto te zove i u tvoje snove.
Neznim sapatom svojih dlanova obasipacu tvoje sneno lice
poklanjati paznju tvojim bedrima, sakupljati mesecevu senu
ispod tvojih usana i poljubiti te za laku noc, jedino moje.

Нема коментара: