петак, 8. јануар 2016.

Prozdrljivost

Ima te na meni i svaki znoj ka tebi preliva i nosim te
iako su mi ruke vlazne u svakoj njenoj kapi tvoja kosa
sljasti, imam izvore pod mesecinom za tebe,
svaka njena svetlost je moj dar sokova u tebi.
Tvoje nezno telo imam na sebi i nad tvojim golim telom
tvoje vrele uzdahe imam, a za ceste poljupce sto ih kod
vrata okruzujem i opet me imas kraj sebe u vecnom trajanju
svrsetka te imam.
Znam da se zavodljiv pogled s tobom proteze i postelju
vlaznu u perverzne noci pretvara, poredjane ugrize
na usnama dolecu, i zajedno u tebi nabreklo se sprema
olujno nevreme, jer me pohotnim ocima prozdires,
naginjes se i uzjases ponovno, neukrotivog mustanga.
Volis da te moj osmeh u sebi sacuva i ponosno u sebi
cuvas i primas, sve sto ti od perverznosti pruzam.
Oboje potrebni smo, jer moje kapljice rasterujes i
kraljevstvom svojih dodira uzimas moje telo kroz oltare
ljubavne ekstaze.
Zedan za tobom i zeljom prekrivam tvoje rumene obraze,
vrhom tvojih bradavica dolazim nezno s ugrizom i u njih
uranjam, zrelo i s osmehom, sapatom prstiju opkruzujem
i u senci smaragdnih pasnjaka silazim poput bastovana
rajskih lavirinata i pucinom tvoje koze spustam svoje
vrele uzdahe.
Imam te na sebi i pod ozarenim pogledom tvojih usana,
svuda se vlazno i nemim usnama prostires, sve do vrha
samih zavrsetaka, cak i dok njises pod smaragdnim
pasnjakom svoje velicanstvene pucine.
Perverzna ljubavnice moja slatka imas me na sebi i zelimo
jos i vise, jer me tvoja zelja preuzela, pa me oduzela,
imam tu prozdrljivost tvoju u koju sam se vec tebi upleo.
Prozdrljivice moja perverzna, jases me jos jace i tvrdim
bradavicama me sladis i na sebi te imam i pozelih ovo
pretociti u vecnost, imati na sebi i u njenim vlaznim
uzdasima privlaciti, i s tobom po nebeskim strunama ljubav
voditi i u tom zvezdanom pocetku u tebi skrojiti vecnost.

Нема коментара: