субота, 13. фебруар 2016.

Dozivam te

Kako bi sad voleo da optrcim tvojim telom
samo da ti pokazem koliko mi nedostajes
upravo sada, kroz poljupce svoje da ti
dozivam po slatkom imenu i kroz zubor
tvojih osmeha sletim, kraj najsjajnijih
ociju spustim svoju dusu i ono moje veliko
sazvezdje da se okupa u tvome moru, sto
se zove tvoja dusa.
Pa cak iako ti je gola zenstvenost tvoja
priljubio bih telom, ko one noci telo
od telo da osetim tvoje otkucaje koje
mi trebaju u ovom casu, ovih minuta
sto vetar puse kraj mog prozora.
Kako da ti istkanim recima od pamtiveka
dolijem u tvoje krvotoke i zazidam sve
one strepnje, svaku sumnju otklonim,
svakoj minuti se radja sve vise i vise
iscekivanje za tobom.
Od ovog trena, odricem se krila svojih
samo radi nas, ta nit sto nas veze i
poveze a sudbina nam kroji pute, jer
uvek se tebi vratim kroz misli svoje
pronadjem po koju precicu do srca tvoga
pronadjem jos stosta, a tako bi voleo
da si kraj mene tu.
Podaricu ti nezne melodije gitare da ti
svako jutro osvane uz moju melodiju srca
onako rastrkan po nebeskom svodu u potrazi
za tobom.
Voleo bih da mogu potraziti rime za tvoje
ime, u svakoj soljici kafe pronadjem taj
okus tebe, s prvim gutljajem tek skuvane
kafe pronadjem sebe u potrazi za tebe i
kako da krenem dalje, kada mi se stalno
motas po mojim usnama samo.
Doletecu do tvoje palate gde vreme zastajkuje
procicu laganim koracima maste u nadi da si
tu, laganim stopama cokolade utopicu jezik
u plodne oranice tvoje, s prvim ugrizom
srece doletecu tebi u taj veliki zagrljaj
ljubavni.
Eto, i ovog jutra ti pisem a ti nezno snivas
svakim osmehom ko u malog deteta snivas mene
ja sa prvim dodirom poput svile, ostavljam
svoje tragove po tebi, a ti i dalje snivas
ili je to moj san, sto ka tebi idem.
Tek sam na pola solje a ti jos uzdises
barem kroz snove tvoje pristizu sve one kapljice
moje sto vecno za tebe disu..

Нема коментара: