четвртак, 11. фебруар 2016.

Prekrila nas kisa

Od nas ne trazi pocetak,
pa cak ni ova kisica sto potajno lije
kapljice nas obuzimaju ko ledeni vetar sto ti mrsi kosu
a opet zastane pod poljupcima nasim, ta mekoca usana tvojih.
I dalje si rumenih obraza docekala s prvim poljupcima ove
veceri, ponovno smo se nadali zagrljaju zaljubljenih zdralova,
opet smo bili saliveni za dvoje i istom smo se nadali ka tome.
U ovoj noci, stvaram ti osmehe pod neznoscu prstiju, blago
dodirujuci tvoju dusu pod okriljem nebeskog svoda, podrhtavam
pod tobom i nadam se tvojoj ljubavi sto napokon drema pored
mene.
Taj mesec je imao cudesnu moc da je i ove noci tamu prebacio
u polu-mracnu postelju istkanu samo za nase oci, za ta dva oka,
koja su umela da prodju sve granice razuma, znaju da govore
bez ijedne reci, umeju da odneguju sva nasa bespuca.
U svakoj mesecevoj kapi tocim poljupce samo za tebe u vecnom
poljupcu ostavljam trag sebe da te podmirim najiskrenijoj kapi
svojih bisernih nota sazvezdja, volim tvoj osmeh koji sljasti
jer moje osmehe cuvas u sebi i ponosno i brizno negujes pritoke
nase.
Predivna boja ljubavi se prostire po nama, imam te jos i vise,
jer me tvoja prisutnost obuzela, pa me ima, imam to savrsenstvo
u kojem tebi pripadam.
Zudim za tvojim tokovima bistrim, tu gde se prsti sklapaju u jednu
celinu dok se na drugom kraju, neznost preliva po obodima nasih tela
a opet i sva ta neznost lagano klizi po nasim neznim polovima,
opkruzujuci sva ledena mesta da se napokon budimo, raznezeni.
Predivnom bojom saras po mojim telom i svi oni poljupci pod kojim
lezimo, cak i tvoja kosa smiruje moje uzdahe dok i ove noci otklanjam
tvoja bosa stopala, onako pod prstima koracas mojim telom da se u snu
razbudi zelja za tobom.
Oslikavas kroz zvezdanu prasinu svu neznost svojih ljubavnih nota
i znas da gubim tlo pod mojim mislima, neprekidno zastajkujes pod
dlanovima  i kroz ovu noc neprekidno mi dolivas strast po ledjima
da se i ove noci namirim tvoje velike ljubavi, koja zapljuskuje nase
obalno vreme.
Kad obrisima kroz tebe prodjem, ugledam prelepu princezu koja se umiva
pod potokom emocija, pa me jos i miris tvoj zenstvenosti privuce i poseti
moju izgovorenu zelju, s tobom se budim, kroz misli nase osecam kako treba
da udise, osetih kao poput kise dolazi duga i ispod duge sve smo blizi
da potvrdimo sve ono sto prizeljkujemo u dodiru nase jedinstvene duse.

Нема коментара: