петак, 12. фебруар 2016.

Osecam

Sta ce mi ova lepota na mome bicu da me krasi
sta ce mi ovaj cvet sto za tobom njise, osecam,
da si mi sve bliza i bliza, osecam, a nisi tako blizu.
Osecaj i dalje drema, kao posle kise, osecam da
mi trebas sve blize i blize, osecam, da te zelim
sve vise i vise.
Osecaj se i dalje budi, osecam, al sta vredi kad
te nemam kraj sebe u tom casu da ti pokazem
zasto i kako vredim, osecam, a nisi kraj mene.
Jutarnje sunce se vec razgolitilo i osecam kako
doziva tebe po imenu, osecam, a tako te zelim
ludo.
Suncevim pegama pustam iskrene note svoga
srca, pomalo zastanem, da osetim tvoje bice
sto mi se dalo i ove noci, osecam ukus tebe
osecam se na nas, na pozudne minute nase,
osecam, ali verujem kako god bilo bice.
Osecam kako se penjes i stenjes ludo, osecam
i pustim svoga djavola da te obuzme, osecam
svaki uzdah tvoga bica po sebi, kako prosipa
nezne reci, slova, tvoju ljubav, samo nocas
za mene pise, kako me zelis sve vise i vise.
Dolazis do mojih vrata i ulazis osecajno i
nezno, osecam, kako sva uzdises i zelis
da me slasno progutas, osecam, i ja te
zelim jos vise i u toploj noci, rodi se ljubav
nova, osecam, jer ipak smo stvoreni za dvoje.

Нема коментара: