субота, 7. новембар 2015.

Andjeoska ljubav 1deo



Ovo srce kao poput kamena curi niz oblake zivota,
nit je krv, nit voda,samo ja i opusak tek dogorele cigarete
soba prepuna suza i drugih iluzija,stvaraju kovitlac
da me odvedu u ponor vremena,oh ne to je ipak jos jedna suza
jos jedna suza,ja andjeo sa greskom bez suza teskih kao olovo
ne,ne,nemoj mi oduzimati nadu,nemoj..uzmi mi zivot jer moje srce zauvek drema..
Sta ja to govorim,jos jedan stih,jos jedna pjesma..
Leti,leti papiru sa osecajem,napusti moj dom i zauvjek ostani sa njom..
Tu je i noc zatrazila svoju kartu za srecu tu sam i ja cekao prvi u redu,
za nesrecni bal bez odece odeven,sa krilima krvavim,potok suza odoleti ne moze,
svakim danom svaka noc pobjegne bez obzira..
Rasiricu i ova krila i recicu svjetu da te volim
iako ti nisi tu i oticicu u zaborav tamo gde moje srce gubi dan i noc..
Zaboravi sve,bas sve..sve one kutke vremena,postelju meku,radio sto svira..
Od ovog trena postacu andjeo gresnih,jer jedino to mi preostaje da u ovom srcu pronadjem mir,pred bogom,kada mi sudbina ne moze doneti pred tobom...

Нема коментара: