субота, 7. новембар 2015.

Pupoljak



Dopusticu da i dalje ljubim lagane tvoje pokrete, poput valcera u noci
isklijacu u tebe, kao najjlepsi pupoljak proleca
osencacu svoje latice, poput bistrine tvojih ljupkih kapaka
tvoje suze bistre, upijacu kapljice tvoje rosne
da mi moju tugu izlece.

Ako mi dopustis, da procvetam kao tvoje usne sto znaju ljubiti
te nezne i brizne misli. Sto ih umivas sa tvojih iskrenih rubova
tvoje privlacnosti..i ne zaboravi, da cvetam zbog tvoje prisustnosti
iako to ne mozes pojmiti..sada..

Dopusti mi da isklijam samo za tebe, bas tu kraj tvog opojnong hrasta
znas ono veliko drvo..gde smo pruzili krake nase,
ionako sasvim lagano pruzili smo deo sebe u tom vecnom ognjistu
iako su iskrice bile pucketave za nas, volele su se..
kao poput nas, pruzi mi ruku i podari mi svu srecu
sreca se ne radja sama, samo kada se ljudi sretnu.
Nisam ja od onih koji zavrcu, tu kod coska
ja sam onaj jedini sto postojim bas pred tobom.

Zalij me ko cvet, upotrebi mastu, pusti svetlo, nazmigni mi malo
daj mi znak.. da se jos jedan deo nas stvori, mozda spas
ali znaj jos ima nade za nas.
Cuvaj me od vetrova, od tih sneznih noci
docicu ti u snove, pruzicu ti mesecevu lepotu
bas kao sto ti znas meni priustiti suncevu svetlost
k'o moj spas..

Zalivaj me i dalje, za druge oci sam samo cvet
al za tebe sam cuvar, koji te cuva u ovom kutku
bez obzira koliko ljudi prolaze tu kraj nas, ne obaziri se na druge
ne misli na proslost..jedino je vazno ta istocena svakodnevnica
ta usijana buducnost koja sija za nas.

Neguj moju stabljiku, moju muskost koja ti se poraduje
bas taj dodir, poput tvoje svilene kose
tih kandzi koje vesto paras mojim srcem
podaj mi se, ne brini na lose dane
neguj me lagano, s'uzitkom me podeli u tvome bicu
nemoj se plasiti, ja sam samo cvet za druge oci
ali i ove noci, tvoj cuvar sam jedini..

Zalij me dobrom tekucinom izmesanom u retkom koritu strasti
zauek uzdrmanom, zalij moju dusu, kao sto ti ja zalivam tvoje skute
ne bori se protiv vetrenjaca, ja sam taj sto se sladi tvojim usnicama,
pridji blize, blize, jos blize..
Osecas li kako zrtvujem sebe da bi se uspinjao bas pored tebe
pusti me kraj sebe..

Pupoljak sam pravi, sijam pod nebom, viorim pod hrastom
volim tvoje dodire, jer osecaj je brizan..poput onih slatkih bradavica
kao onog nemirnog nosica sto zna kijati na raznolikost u svojim malim danima
uberi me za sebe, 

da samo za tebe..

Нема коментара: