петак, 13. новембар 2015.

Iskrena ljubav

Moja velika iskrenost ovih dana, kao one duse izgubljene
po citavom okeanskom nebu, uzvratise s'prolom oblaka
ko da ce da stane, sve u jednu casu pa ce da prosvane.
Sasvim drugo vreme pokrece moje bistre suze,
nesto tajno u meni, kao biser u samom moru
nista drugo nemam, jedino sto brojim dane
eto opet prolom oblaka.
Uzvikase andjeli nebeski, cuvaj se ti sto hodas,
jer niko nije kriv kada ljubis a onda prestane.
Ljubio bi iskreno, s'paznjom celoga sveta
sasvim tiho u noci, kao povetarac sto ti
grli tvoje misli i baca tvoje sene pred moje skute.
Ponovno bi ljubio samo da zastanem pored tvojih
pora, izgubljen u noci, bez snage, uplovio bi
u to mirno sazvezdje samo da procitam tvoje
dusevne kapije.
Koje su znale umiljavati svo moje korene,
britkim uzdahom bi naslucivao sve moje dodirne
strane, s'paznjom bi ulazio u neznana prostranstva
samo da otkrijem tvoje prave i veoma lake
iskrice, koje znaju da potpale moje veliko
nebesko plavetnilo.
Ako bi sa vrlo manjom dozom, dozirao te
ne bi uzimao ni te krake, sasvim nezno bi
uspinjala pored mene, jednom recju da doplivas
uz moje iskrene obale.
Ne plasi se ljubavi moja, moja ljubav je
stara stoljecima, a opet ceka da bude oslobodjena
jednim dodirom tvojih usana.
Nagni se na prstice svoje, poput leptira
uzmi obris mojih usana, zazmuri dok me ljubis
barem neces pogubiti svoje misli istecenom
u tvoja beskrajna korita..
Oseti moje srce koje nesputano kuca sa momentima
blagih okusa vremena, osecas li moje srce
kako te zove, prihvati me nezno na svoja njedra
tiho, najtise, da umirim srce svoje,
jer ipak za ljubav potrebno je dvoje, nemoj
odustajati od reci nasih, poljubi me milo moje.
Eh ta ljubav, sto broji nase otkucaje iskreno,
ocvrsnula je nasa bica, s'korenom srece uzrasla
uz nasa tela, izoblicila nase dodire
uzdrmala sva nasa kretanja, prozborila nad
nasim kapijama, otvori ljubavi srce svoje.
Opet stojis na rubovima nase postelje
nekako pozrtvovano i nagih oblina otkrivas
svoja rajska polja, a opet prizeljkujes moje
iskonske nagone, da prodirem u zaorana polja
da ceznem za klasjem sto se njise, na vetru
nasih iskrenih uzdaha..


Нема коментара: