субота, 7. новембар 2015.

Pustio sam te



Dosla si tako otmeno i iskreno
usla u moje odaje, pokupila suzom bistro
iznela pregrst strasti istakne pod nebeskim jahacima
okupana ljubavlju, izasla kao prava zena
pustila vlazne usne po mojim rubovima muskosti
iako si znala da osecas samo moj tok misli..zasto.
Opet slutim na jahace bistre
i opet se hvatam na olujnim bregovima
borim se protiv vetrenjaca, onih razvaljenih i odrpanih
ko moje proslosti koje su znale ko slatko vino..oduzeti me.
Tapse moje srce, bas ispod tvog hrasta
mozda ce i ta vocka prepuna zala da padne
da me probudi iz okova vremena
pustio sam te..a plasim se.
Dal ces me prihvatiti ono sto jesam,
lagano tinjati u sebi..makar na svecu videti me
makar postelju vlaznu ogrnuti preko tvojeg bica
da budes kao i ja..nemoj odustajati.
Jer ja nikada nisam smogao odustati da zrtvujem tebe
kao sto to radim ja...sebi..
Ko nekad znacu da pustio sam te nezne reci u sebe
ti si prihvatila..samo je vreme oticalo
da se prepustim tom osecaju u meni..
...koji drema..
Ljubavna nit se proteze, bas kod srca,
jos dublje od tamnije tame..tu gde nasa ljubav
ko supernova zna spaliti osecaj nase ljudskosti..

Нема коментара: